Ik hoop toch niet dat Merel de mol is
Mwah, weet niet. Denk dat ik op zo een moment ook zou kunnen gaan lachen van kijk ons losers nou zeg maar.
Huh zit er niemand op Loes? Daar verbaas ik mij wel over
Is nog nooit gebeurd dat niemand het goed had dus dan toch Merel of Nathan ![]()
Ja kan, kan ook een soort spanning zijn die eruit moet. Ik zit ineens in een Loes tunnel
Ja of ze hebben de mol een dag eerder met dat bootje laten spelen en voor elke keer dat hij/zij crashte kwam er een noodstop. Vind dit niet direct zeggen dat het iets met letters moet zijn.
Ik ben niet zo’n trouwe wie is de mol-kijker, maar als nathan en loes allebei op merel zitten moet het merel wel zijn toch?
Nee het kan prima Nathan of Loes zijn. De mol vult de test niet serieus in en kan gewoon zeggen ik zit op die persoon.
Dit seizoen lijkt wel sneller te gaan dan anders
Op wie zat Kim nou dan haha
Niet perse, het gaat ook om goed beantwoorde vragen in de test. Dus stel Nathan en Merel zaten beide in groep 1 bij opdracht c en de vraag is: Zat de mol in groep 1 bij opdracht x? Dan beantwoord je de vraag over de mol dus wel goed, ondanks dat je een foute mol hebt.
Op Merel.
Maar ik moet denk ik dus wel uit m’n Loes tunnel komen.
Nee is wel vaker voorgekomen dat iemand die het conpleet fout had in de finale stond (weet not dat Olcay er destijds heilig van overtuigd was dat het Ruben was haha)
Maar het is nog nooit voorgekomen dat beide kandidaten het fout hebben dus dan valt Loes wel af
Zou wel een mooie primeur voor het 25e seizoen zijn. Maar tegelijk niet heel waarschijnlijk.
Ik zat vol op Loes, maar vind dat nu niet heel waarschijnlijk meer. Dus ik hoop nu dan toch op Nathan. Dan is het écht een mega lage pot.
Ik zou Merel heel stom vinden omdat zij al eens de mol is geweest (en niet eens een leuke). Mijn hoop blijft Nathan!
Ik ben allaaaaang blij dat Kim het niet is haha! Ik hoop Nathan en anders Loes.
Ze konden Nathan toch wel even een alcoholvrije bubbel geven bij dat proostmoment, zag er zo knullig uit ![]()
Ik denk Nathan de Mol, Merel de winnaar en Loes de verliezend finalist, jullie?
Denk ik ook!
- Nathan de mol, Merel winnaar, Loes verliezend finalist
- Nathan de mol, Loes winnaar, Merel verliezend finalist
- Merel de mol, Nathan winnaar, Loes verliezend finalist
- Merel de mol, Loes winnaar, Nathan verliezend finalist
- Loes de mol, Merel winnaar, Nathan verliezend finalist
- Loes de mol, Nathan winnaar, Merel verliezend finalist
0 stemmers
Waarom zong Loes niet 1 van de haar eigen singles ![]()
Ik vond die keuze nog vrij logisch en niet Mol-achtig. Bekend nummer, anderen konden dat evt ook doorzingen. Nathan koos een nummer waar denk ik alleen hij ooit van had gehoord.