Was ook wel echt zo dom dat ze die tassen niet gecontroleerd hadden ja
Had wel het idee dat hij dus wist dat iedereen groen had en daarom voor de rode kaart ging, dat vind ik niet fair dat de mol die voorkennis heeft
Rik gaat wel lekker met zān versprekingen. Staan al op 5 ofzo ![]()
wat duurt dit lanngggg of ligt dat aan mij haha
Ja ik dacht net ook, duurt deze aflevering 1,5 uur? Ipv 1?
Ja tot 21:55 zo te zien
Ik dronk heel vaak cola.
Houd op met me hoor
Lekkere vage hints voor de kijkers zoals altijd, kan je echt niks meeā¦
Jammer dat Jurre er niet is. Anders hadden ze nog wel over dat Pinkelotje kunnen hebben. Ben wel benieuwd hoe dat voor Nathan was.
Ik vind de mol acties heeeel matig. Hij heeft het goed gedaan omdat niemand behalve merel hem heeft ontdekt maar verder. Mwoah.
Leuke mol maar niet echt interessante molacties of zo, vooral geholpen doordat de rest het slecht deed en de opzet van de opdrachten
Nou hij heeft wel risico genomen toch? Wat zou je dan als echte molactie zien met deze opdrachten vraag ik me af?
Hij heeft die briefjes verbrand en omgewisseld, tas ingeleverd met rode briefjes, sinaasappelen weggegooid, gewoon stilgezeten meerdere keren ja weet niet wat je dan verwacht eigenlijk
Edit: ook wel echt veel opdrachten waar hij heeft gesjoemeld vond ik, dat is ook echt weleens anders geweest
En dat die hints vaag zijn is zodat de kijkers er ook niet achterkomen dat gaat ook niet echt anders
Jaaa zo jammer, dit was het enige waar ik benieuwd naar was haha
Dit had echt geen effect ![]()
Ik vond het wel een hoog gehalte āde rest deed het verkeerd dus ik hoefde niks te doenā. Maar dat is eigenlijk al heel lang zo bij WIDM
Tuurlijk wel, snap nogmaals niet wat je dan verwacht had maar ok
Die kan je terug vinden op de website, maar is heel maar een heel kort fragment
Ik vond die pastel de natan op āt dienblad ook echt goed
Ze hebben die opdracht helemaal gehaald toch, voor het maximale bedrag binnen de tijd. Dan heeft het toch geen effect gehad
Ik zag het toen aan de vorm van de schouders, bij diezelfde opdracht!