Wie is de Mol? 2020 #3

Lekkere vage hints voor de kijkers zoals altijd, kan je echt niks mee…

6 likes

Jammer dat Jurre er niet is. Anders hadden ze nog wel over dat Pinkelotje kunnen hebben. Ben wel benieuwd hoe dat voor Nathan was.

15 likes

Ik vind de mol acties heeeel matig. Hij heeft het goed gedaan omdat niemand behalve merel hem heeft ontdekt maar verder. Mwoah.

1 like

Leuke mol maar niet echt interessante molacties of zo, vooral geholpen doordat de rest het slecht deed en de opzet van de opdrachten

3 likes

Nou hij heeft wel risico genomen toch? Wat zou je dan als echte molactie zien met deze opdrachten vraag ik me af?
Hij heeft die briefjes verbrand en omgewisseld, tas ingeleverd met rode briefjes, sinaasappelen weggegooid, gewoon stilgezeten meerdere keren ja weet niet wat je dan verwacht eigenlijk

Edit: ook wel echt veel opdrachten waar hij heeft gesjoemeld vond ik, dat is ook echt weleens anders geweest

En dat die hints vaag zijn is zodat de kijkers er ook niet achterkomen dat gaat ook niet echt anders

18 likes

Jaaa zo jammer, dit was het enige waar ik benieuwd naar was haha

2 likes

Dit had echt geen effect :sweat_smile:

2 likes

Ik vond het wel een hoog gehalte “de rest deed het verkeerd dus ik hoefde niks te doen”. Maar dat is eigenlijk al heel lang zo bij WIDM

6 likes

Tuurlijk wel, snap nogmaals niet wat je dan verwacht had maar ok

3 likes

Die kan je terug vinden op de website, maar is heel maar een heel kort fragment

Ik vond die pastel de natan op ‘t dienblad ook echt goed

8 likes

Ze hebben die opdracht helemaal gehaald toch, voor het maximale bedrag binnen de tijd. Dan heeft het toch geen effect gehad

3 likes

Ik zag het toen aan de vorm van de schouders, bij diezelfde opdracht!

3 likes

Dit vond ik ook. Maar bleek dus een computer stem te zijn? Zo raar haha

Ja daar waren ze echt trots op, volgens mij hebben ze dat 4x laten zien :sob:

6 likes

Haha tja was ook de enige goede hint vond ik.

Ik denk dat Nathan enorm heeft geprofiteerd van Merel als kandidaat. Beetje net als Roos vorig jaar.

3 likes

Jaa nathan ! Thuis wisten ze het ook niet. De reactie van zijn zoontje ook zo verbaasd.
Ik vond wel weinig aandacht voor de winnaar. Merel had als enige goed.

3 likes

Ik heb echt nog drie keer terug moeten spoelen om nou te weten wie er gewonnen had. Ik kreeg dat gewoon echt niet mee. Aan t eind van de aflevering dacht ik huh, geen winnaar?

2 likes

Klopt, jammer wel! Normaal is er wel meer aandacht voor… in België laten ze ook eerst de winnaar weten en dan de mol, vind ik wel beter eigenlijk.

1 like

Ohh nee die winnaar interesseert me echt nul. Laat maar gewoon de molacties zien ipv tijd besteden aan dat een BN-er geld heeft gewonnen en waar dat naar toe gaat

13 likes