Wie is de Mol? 2020 #3

Ik heb echt sinds soldaat van oranje 2010 een zwak voor Matteo, z’n uiterlijk dan he

5 likes

Jaa haha viel me ook op

1 like

Hahah wat zijn zij voor debilioos achter die boompjes, vooral Daan… boom… flop op z’n bek

5 likes

Oh ik was vergeten wanneer je de punten moest verdele lol

Zo jad niet meteen een rood scherm verwacht

3 likes

Neem aan dat de 2e persoon die bij het paaltje ging staan geen mol is want zij is niet bepaald adrem.

10 likes

Wat was dat bij die mollicitaties dat de klok op de achtergrond ook steeds op 12.26 stond…? Waren zulke opvallende wijzers op de klokken

9 likes

Ja en rik zei ook dat 26 een belangrijk getal is?

(Heb de aflevering nog niet af dus misschien komt dat straks nog terug?)

3 likes

Een van de jeeps had ook het nummer 26 in het nummerbord. Maar ik heb niet goed genoeg opgelet wie er in die jeep zat

Dit zag ik ook, maar was te lui om het te checken. Vraag me wel af wat de 26 daadwerkelijk in de praktijk gaat betekenen. Kan me niet voorstellen dat ze zo duidelijk en makkelijk een hint weggeven.

3 likes

Geraldine is 26 januari jarig :grimacing:

3 likes

Even ter herinnering, je moet je punten voor de afl begint al inzetten

2 likes

wat een chaaaaaos, focus gewoon op geld verdienen :smiling_face_with_tear: ik zou echt niet m’n best gaan doen om een kandidaat weer terug in het spel te halen hoor.

edit: tenzij je de mol bent natuurlijk

4 likes

Ben heeel benieuwd of Evelien echt weer terug gaat komen

1 like

WAT IS DE SLEUTEL VAN EVELIEN !!

ik vind dat Geraldine ook slecht kan liegen zeg, geloof er geen zak van

Nasrdin ligt er wel erg dik bovenop, dus hij zal er wel uit gaan

ah wat jammer zeg! had liever Evelien eruit sorry hahaha

10 likes

Haha kutzooi ik had alles op Geraldine

Ik zag wel iemand in een zwarte hoodie lopen toen zij bij dr test wegliep, dacht al dat is echt zo’n moment achteraf dat de mol langsliep

1 like

ik verdenk delilah op het moment