haha je hoeft geen spoiler te doen denk ik hoor. maar ik vond haar op die markt ook wel verdacht idd, overal wat tegenin brengen
Ook bij de tafel, ze stond met een sleutel in haar hand en die legde ze op de tafel of ze pakte hem (een van de twee). Al die sleutels die niet werkte leek mij wel een mol actie.
Ze heeft tot nu toe niet veel gezegd. En inderdaad, ze liep wel heel relaxed en vond alles best.
Ik ben zo niet invested in dit seizoen dat ik echt geen idee had wie dit was.
Vind het wel leuke kandidaten!
Jammer dat Geraldine eruit ligt.
Het verbaasde me ook dat ze allemaal zo makkelijk waren met Evelien weer terug in het spel brengen.
Verder heb ik geen idee wie ik wel en niet verdenk.
Eigenlijk is Evelien dan toch sowieso niet de mol want ze had een rood scherm gekregen toch? Beetje stom dat ze dan terug in het spel is.
Nee, we hebben ook al dat clipje gezien van haar dat ze te horen krijgt dat ze kandidaat is. Dus van haar weet je zeker dat ze het niet is.
Zo dom van die joker, dat is ook echt al zo vaak gebeurd dat iemand er gelijk uitlag na hem niet in te zetten
Ja dan verdien je ook gewoon die exit hoor
Een paar seizoenen geleden in BelgiĆ«, was de mol (Comfort) er ook uit met een rood scherm. Vervolgens kon ze zichzelf terugspelen in een soort spel in een autoā¦
Ja maar toen had ze het zelf in de hand. Nu lag het wel echt aan de keuze van mede kandidaten.
Ik vond trouwens hele eveline verhaallijn maar magertjes gedaan vanuit het programma eigenlijk. 0 dilemma, 0 beloning, 0 represailles. Ze hadden hier zoān toffere situatie van kunnen maken. Ook zo random, opeens was ze terug
Nezrim ( heet ie zo?) zat als enige op het spoor. De rest ernaast
Vind het eigenlijk helemaal niet zoān hele leuke groep mensen bij elkaar
Nasrdin
Ik vind vooral Matteo echt niet leuk.
Ben ik de enige die het zielig vindt voor de dieren dat ze constant door de drone worden opgejaagd voor een mooie shot van rennende/vliegende dieren?
Verder vind ik de terugkomst van Eveline echt lame en een gemiste kans voor een leuke plottwist. Maar wie weet komt dat nog.
Echt jammer (en dom om niet te spreiden) van Geraldine! Ik vind dat er dit seizoen zoveel irritante kandidaten meedoen: Milan, Nienke, Evelien, Delilah ![]()
Ik vond ze vorige aflevering nog leuk, maar nu allemaal wel heel fanatiek ofzo?
Misschien door die chaos en spanning, maar Matteo en volgens mij ook een paar vrouwen waren echt boos.
Jammer dat Geraldine eruit ligt, ik vind haar altijd wel sympathiek en brengt misschien ook wel wat sociaals in de groep wat nu wegvalt.
Ik vind Delilah wel verdacht. Quinty eigenlijk niet, maar wel bij dat autospel, ze wilde bij de tafel blijven, misschien om controle te houden en iets met de sleutels te doen? Verder vind ik haar juist heel kandidaats.
Verder geen idee. Bram zit soms een beetje raar te lachen, maar zo is hij denk ik gewoon, beetje ongemakkelijk ofzo.
@Peony oh die vind ik nog wel een soort van sympathiek ofzo. Vind vooral Matteo erg aanwezig, verder stoor ik me nog niet zo.
Ik heb ook een beetje moeite met Mattheo. Vindt hem dominant op een vervelende manier. Hij deed bv best wel naar tegen Nasrdin vanwege die sleutels, terwijl hij het 3 minuten daarvoor zelf ook verneukte met de sleutels.
Ja hij is erg beschuldigend. KƔn ook dat hij de mol is, aandacht afleiden en schuld bij anderen leggen.
Vaak vind ik de mol irritant, ik hoop dat dat dit keer niet de reden is.