Nasrdin
Ik vind vooral Matteo echt niet leuk.
Ben ik de enige die het zielig vindt voor de dieren dat ze constant door de drone worden opgejaagd voor een mooie shot van rennende/vliegende dieren?
Verder vind ik de terugkomst van Eveline echt lame en een gemiste kans voor een leuke plottwist. Maar wie weet komt dat nog.
Echt jammer (en dom om niet te spreiden) van Geraldine! Ik vind dat er dit seizoen zoveel irritante kandidaten meedoen: Milan, Nienke, Evelien, Delilah ![]()
Ik vond ze vorige aflevering nog leuk, maar nu allemaal wel heel fanatiek ofzo?
Misschien door die chaos en spanning, maar Matteo en volgens mij ook een paar vrouwen waren echt boos.
Jammer dat Geraldine eruit ligt, ik vind haar altijd wel sympathiek en brengt misschien ook wel wat sociaals in de groep wat nu wegvalt.
Ik vind Delilah wel verdacht. Quinty eigenlijk niet, maar wel bij dat autospel, ze wilde bij de tafel blijven, misschien om controle te houden en iets met de sleutels te doen? Verder vind ik haar juist heel kandidaats.
Verder geen idee. Bram zit soms een beetje raar te lachen, maar zo is hij denk ik gewoon, beetje ongemakkelijk ofzo.
@Peony oh die vind ik nog wel een soort van sympathiek ofzo. Vind vooral Matteo erg aanwezig, verder stoor ik me nog niet zo.
Ik heb ook een beetje moeite met Mattheo. Vindt hem dominant op een vervelende manier. Hij deed bv best wel naar tegen Nasrdin vanwege die sleutels, terwijl hij het 3 minuten daarvoor zelf ook verneukte met de sleutels.
Ja hij is erg beschuldigend. KĂĄn ook dat hij de mol is, aandacht afleiden en schuld bij anderen leggen.
Vaak vind ik de mol irritant, ik hoop dat dat dit keer niet de reden is.
Ik heb geen idee wie het zou kunnen zijn. Misschien wie Eveline bevrijdde.
Ik vond wel slim dat ze gewoon verzonnen heeft dat ze wat konden winnen als zij eruit kwam.
Waarom moeten ze als ze eruit liggen het mollenboekje inleveren ? Zou er straks weer zijn dat ze elkaara boekje kunnen inzien?
Zal wel weer een opdracht worden dat ze tegen elkaar op kunnen bieden om molboekjes van afvallers in te zien. Zodat de mol weer voor een historisch lage pot kan zorgenđ
Ik vertrouw Nienke niet
Als mol wilde je denk ik juist het veld in: veel tijd verspillen door echt de juiste auto niet te kunnen vinden, mogelijk min geld meenemen of met geld toch oeps op de foto gezet worden. Maar dus wel pas na de bevrijding van Evelien want die kan anders mogelijk zien dat je een deur niet echt open probeert te maken oid.
De sleutels waren niet gemarkeerd, dus vanaf die werkplaats had je maar weinig invloed op het verloop.
Hahah die Bram, zo zuur ![]()
Leuk dat er weer veel locals bij de opdrachten worden betrokken!
Echt een grote kleuter
Ik vond nasrdin wel grappig ![]()
Oh neeee
ik blijf erbij dat ik het echt stom en onterecht vind dat Evelien er weer in zit ![]()
Ze moeten ook een keer stoppen met de eerste afvaller de kans geven terug te komen, verzin eens iets nieuws.
Oh noooo mân punten weg. Jammer, leuke kandidaat.
ja inderdaad! en ik ben gewoon zuur dat Geraldine nu de eerste echte afvaller is want ik vond haar een leuke kandidaat haha. en nu is er alweer een leuke kandidaat weg!
Ik vind Quinty wel erg âgeacteerdâ overkomen. Haar reacties komen me niet oprecht over. Ze zit ook steeds op de sleutelrollen, met het pingpongen en daarna in de bootjes met een portofoon in dr handen, en ze vond in de discotheek de man met het âoogâ