Wie is de Mol? 2020 #3

Zou ze naar een devil wears prada premiere geweest zijn?

Die was 3 dagen geleden toch? :stuck_out_tongue:

Maar de vragen gaan over de mollenstreken en wat ze hebben gedaan. Niet over daan persoonlijk. Dus het zijn dingen die je als kandidaat gewoon in de gaten moet houden. Ik zie niet hoe daan bram daaraan een voordeel heeft

1 like

Er zijn ook altijd persoonlijke vragen, zoals waar is de mol geboren of hoe heet de moeder van de mol

Oja dat is wel echt gierig.

1 like

Outfit recycling? :see_no_evil:

1 like

De laatste 2 afleveringen vond ik maar heel saai. Het begin van dit seizoen was echt top in de omgeving, met de mensen etc. En dan nota bene de finale zijn twee doodsaaie opdrachten. De mollenstreken vind ik ook langdradig en veel herhaling.

6 likes

Hahaha ik zei precies hetzelfde ‘jaaa hoor dit weet toch IEDEREEN’.

Ik ben daan vooral gaan verdenken na die abseil paniek, vond dat al best extreem gedrag en ook niet hoe ik hem ‘herken’ van de vele filmpjes die ik al 10 jaar van ‘m kijk haha. En toen ging ie vervolgens wel doodleuk op de schouders staan van zo’n acrobaat

1 like

Toch Daan. Ik vond het wel een leuk seizoen. Laatste twee opdrachten wel saai.
Ik had wel verwacht dat hij met dobbelen meer geld uit de pot zou halen maar valt mee.

4 likes

Dat de Mol België nu zo goed als tegelijkertijd is maakt het voor mij wel heel duidelijk dat ik Wie is de Mol gewoon niet meer boeiend vind
 de opdracht bij België zijn simpel en toch zo veel leuker.

5 likes

Ze lieten niet zien hoe snel bijv Quinty op Daan zat. En Matteo. Ik ben wel benieuwd.
Daan had het echt niet kunnen doen zonder Bram (en in veel mindere mate Matteo en Milan, maar die toch ook een beetje) die ook molacties zat te doen.

2 likes

Dit heb ik ook wel een beetje gemist in de nabespreking. En of andere mensen hem hebben ingevuld in de eindtest ooit etc etc

6 likes

Huh dat fragment met zogenaamd de naam van de mol op dat voetbalshirt, ik zie alleen maar staan “BOOM” en niet
“DAAN”. Snapt iemand dat?

1 like

Boom is zijn achternaam.

5 likes

Dat is zijn achternaam. Op voetbalshirts staat altijd de achternaam van een soeler

Omg dom :face_in_clouds:

7 likes