Wie is de Mol? 2020 #3

Ik was hier al bang voor dat Bram zou winnen, want als beste vriend weet hij veel meer over Daan dan Quinty. Ik denk dat dat echt een voordeel is geweest. Ik had het Quinty gegund.

17 likes

Ik versta steeds dat Geraldine Vic zegt i.p.v. Rik (van de Westelaken)

4 likes

Wat heeft Bram heftige visagie opgekregen?!!

1 like

Ja waar is de old skool ‘ik ben de Mol’ live op beeld??

2 likes

Die was beetje ongelukkig in het applaus.

2 likes

Wat ziet Nienke er debiel uit? Die rode leren lakjurk inclusief handschoenen? Haha

1 like

Poep poep poep poep :joy:

2 likes

Hoe langer ik kijk naar alle mollenstreken, hoe meer ik me afvraag hoe Daan mol was geweest zonder Bram. Die vriendschap was de basis voor deze mol.

7 likes

Wat?

Pfff lijkt mij moeilijk hoor, de mol zijn, maar moest het zo obvious? Ik heb tot de uitslag gekeken, niet verder dus ik weet niet of het er nog over gaat maar ik kan nog steeds niet met die onderwater opdracht. Zoveel fout, die domme vraag over zeepaardjes en zo raar random onder water met nul toegevoegde waarde voor de kijker.
Tijdens de podcast van Stijn Tobias en Jasper gingen ze een keer Daan bellen en dan de vraag “Ben je de mol? Ja he?” En hij kon er gewoon helemaal niet mee omgaan :laughing:

Ik vond het wel een gezellige groep maar qua productie hoop ik dat ze het anders doen. De opdrachten, de connectie met het land en niet twee goede vrienden in één seizoen stoppen :’)

2 likes

ze kenden elkaar hiervoor toch helemaal niet? dus beste vriend lijkt me wat overdreven?

11 likes

Maar Bram en Daan waren vooraf geen vrienden toch? Hij heeft wel gebruik gemaakt van het bondje.

3 likes

Oh, dat heb ik steeds gedacht, dat ze elkaar al heel goed kenden? Dan neem ik het terug.

1 like

Flashback naar het seizoen dat Art en Patrick een bondje hadden. Was ook stom.

1 like

Jawel. Beste vrienden lijkt me ook overdreven, maar ze hebben in ieder geval een link via Stijn van Vliet.
Zo kun je elke BNer wel aan elkaar linken, maar ik vond het vanaf aflevering 1 al lijken of ze elkaar goed kenden en “wat delen” eigenlijk.
Goede kennissen ofzo.

1 like

Elkaar kennen en vrienden zijn is wel wat anders.

1 like

hmm oke, denk dat veel bn’ers elkaar vaag wel kennen. ik hoop dat de redactie daar wel een beetje naar kijkt bij de keuze voor kandidaten en dat ze dus idd niet echt goede vrienden in 1 seizoen stoppen. zou anders wel stom zijn

maar anyway, ik vind deze aflevering een beetje saai eigenlijk, ben al lang afgehaakt. al met al toch een beetje matig seizoen

4 likes

Ik vind hem een leuke mol, hij durft ook risico te nemen. Vind het in ieder geval leuk om naar hem als mol te kijken.

17 likes

Ja vind ik ook!
Ben hiervoor echt vaak afgehaakt in seizoenen.
Eerste die ik weer eens uitgekeken heb sinds tijden.

5 likes

Ik ben benieuwd wat Daan met de pot heeft gedaan. Hij was toch penningmeester? :joy:

Ik vond die telefoontjes die hij als ‘redacteur’ deed, ook leuk!

15 likes