Wie is de Mol? 2020

Heeft Leonie de test dan nog slechter gemaakt? Want iedereen zat op Leonie lol

3 likes

Nu maar even American Beauty soundtrack

1 like

Niet toch? Anders zou Mil geen vrijstelling hebben gehad.

1 like

YAS ik speel dit met mijn groep 7 en al m’n kiddo’s zaten op Leonie. DOEIII punten lalalala traktatie voor de juf

23 likes

Yes eindelijk Leonie naar huis haha

Ja dat snap ik ook niet helemaal.

Iedereen zat op Leonie toch? Dus dan staat het nu eigenlijk weer helemaal gelijk voor de kandidaten.

1 like

Maar. Dan is het Mil!?
Want leonie zat op de twee mannen. En die zijn het kennelijk niet want anders had zij het sowieso beter gemaakt als de anderen?

2 likes

oké maar het moet nu wel nathan zijn

De mol doet het wel heel goed. Want niemand verdacht hem/haar.

Wel grappig dat ze dan alle 4 (of eigenlijk 3) fout zaten maar niet zo fout als Leonie haha

1 like

Denk dat de rest nog wel gespreid heeft, Leonie alles op een. Maar mil doet nu een beetje nep

Leonie zat op Mil
Toch?

2 likes

Ja maar zij heeft gespreid toch? Op die mannen? Zei ze specifiek 2 of heb ik dat er van gemaakt en zei ze “de mannen”?
Want dan kan het ook nog een man zijn🧐

Heerlijke executie, en nog steeds al m’n punten behouden!

1 like

Wel sneu voor alle mensen die ZO overtuigd waren van die tijdstip hint richting Leonie. Al vond ik die zelf ook wel legitiem.

Nee ze zei toch: ik ga spreiden op die mannen?

Jezus! Was die zwarte vrijstelling helemaal vergeten. Had al doodleuk alles op Mil gezet net omdat ze een vrijstelling had :joy:. Kreeg het even benauwd.

Ik vond Nathan het nepste reageren hierop
Maar ik zit nu wel in een tunnel

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten.