Wie is de Mol? 2020

Wat een irritante aflevering van Moltalk. Ze blijven telkens allemaal door elkaar kwetteren.

2 likes

Ik heb m uitgezet. Niet te doen idd.

In het kader van de laseropdracht en dat Rop er zelf niet over begint bij Moltak, deel ik graag deze video met jullie.

11 likes

Precies wat ik net zei hier thuis haha, het is niet MILOESJKA MAAR MILJOESKA!!!

Ik zat ook al naar het scherm te schreeuwen. Zo irritant!

Echt, ik erger me hier kapot aan!

Ik heb echt een zwak voor Nathan

Vooral als hij knipoogt :upside_down_face:

5 likes

@Falafel deze video.

1 like

14 maart is de terugblik aflevering in Nederland en 7 maart de aflevering dat de laatste test wordt gemaakt.

2 likes

Zou het niet ook kunnen dat de laatste opdracht met 3 personen + test in de live finale wordt uitgezonden? Theoretisch gezien zou het mogelijk zijn. Als dat niet het geval is zal er volgende week of de week erop 2x iemand uitgaan denk ik. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik ging trouwens kijken of Rob echt nooit zijn scherm te zien heeft gekregen.

Aflevering 7: nee
Aflevering 6: nee

Toen ging ik naar 1

Aflevering 1: nee
Aflevering 2: nee
Aflevering 3: nee
Aflevering 4: nee

ZOU HET

Aflevering 5: Als eerst: ROB

Shit! Had zo’n mooie hint kunnen zijn.

Ik begin wel steeds meer te twijfelen over Nathan. Hij zou het ook echt kunnen zijn. Spreiden nu nog en dan een groen scherm krijgen?

Trouwens over de laseropdracht: ik hoop echt zo dat ze niet iemand van de productie als mol hebben neergezet. Dat we in de laatste aflevering kunnen zien hoe achter de schermen de mol ECHT tegen iedereen moest spelen. Tijdens de opdracht zullen ze allemaal van elkaar gescheiden zijn zodat niemand opvalt dat de mol de hele tijd bezig is geweest.

Spreiden kan ook in zijn voordeel werken als iemand anders vol op 1 persoon gaat en alles fout en hij een beetje goed heeft, maar vind het ook verdacht

Zou kunnen maar dan blijft er nog minder tijd over om molacties te laten zien.

Ik denk echt 100% dat de mol wel echt tegen iedereen heeft gespeeld en dat we dat bij de terugblik gaan zien. Alleen op het moment dat de mol als kandidaat moest lasergamen zal wel iemand van de productie op de molpositie gezeten hebben.

8 likes

Ik vind die hint over 10:41 naar Leonie wel echt heel toevallig en ook wel een typische aanwijzing. Maar ik wil niet dat Leonie de mol is :persevere:

1 like

Maar ik blijf nog steeds in m’n Nathan-tunnel

2 likes

Haha ja ik dacht ook wtf. Ik zou dolgelukkig zijn met iemand die zoveel eten besteld :heart_eyes: Krijg daardoor het gevoel dat leonie echt zo’n hollander is (no offence ben ik zelf ook haha) met elk een eigen portie bestellen want stel je voor dat er teveel over blijft (en je wel moet dokken omg).

Ff leonie frustratie. Ik zit volledig op rob trouwens. Hij doet echt niks voor het spel. Al vind ik nathan ook wel verdacht.

3 likes

Zou wat zijn als blijkt dat ze tijdens de lasergame gespeeld hebben tegen Johnny de Mol.

22 likes

Hahaha, de mol heeft gelukkig inderdaad echt zelf 4 keer gespeeld en de tegenspeler van de mol was een crewlid. Ik vind de Wie Is de Mol podcast zó leuk, al die achtergrondinfo, love it. Misschien wel meer dan het programma zelf op het moment :laughing:

7 likes

Maar voorgaande jaren wist de presentator toch niet Wie de mol was dus waarom dit jaar wel. Alle kandidaten verwijzen ook naar de mol als hij hem die. Dus denk dat er gewoon gekozen is daarvoor want er is toch geen neutrale manier behalve alleen maar de mol te zeggen maar ja dat praat nou eenmaal minder lekker.

1 like