Wie is de Mol? 2020

He wtf?

1 like

Het type mannen dat het woord pik gebruiken om elkaar aan te spreken :nauseated_face:

2 likes

Vreselijk! En gaat dit nou over met de trein gaan of met de metro? :sweat_smile:

2 likes

Ik spreek iedereen aan met pik en vind mezelf dan heel grappig

1 like

Hahahaah nou hij vindt het reizen met de trein lijken op een schoolreisje. Pff ga maar eens elke dag in de spits zitten. Dan heb ik echt geen behoefte aan menselijk contact. Vroegah zat iedereen met z’n neus in de krant, nu is het de mobiel.

1 like

Ik vind het op geen van beide lijken eigenlijk.

Ik volg Wie is de Mol al vanaf het begin, maar dit seizoen kan me totaal niet boeien.:cry:

1 like

Is vananvond de finale? Of wordt dat nog over 2 afleveringen verdeeld?

volgende week is de onthulling

2 likes

Weet iemand of het ook dit jaar live bij Vondel CS is? Ja toch? Ik kon geen evenement op Facebook vinden. Was in 2015 geweest en het was echt heel gezellig om bij te zijn.

2 likes

Ah top, thanks! Zijn er mensen die ook zin hebben om te gaan?

Ik kan helaas niet

Ik denk ook Sarah of Niels. Ik hoop Niels, als het Sarah is vind ik dat ze wel opvallend heeft gemold.

3 likes

Moet dit met die 2 schreeuwlelijks

3 likes

Kijk ik nou naar Moltalk? :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

ik heb het niet echt goed gevolgt maar toch ga ik voor sarah. vind de actie van merel vorige week meer opzettelijk mollen dan een molactie. vooral omdat sarah zei tegen het publiek dat niels eruit zou komen als het niet gebeurd was maar dan tegen merel zegt dat zij 'm zou krijgen :thinking:

Anyhow niels is de mol en robert is mijn winnaar

9 likes

Waarom moltalk? Stom.

1 like

Huh waarom beginnen we met Moltalk?

2 likes

Dit wil ik niet zien :thinking:

1 like