Oh nee wacht ik kijk bij de verkeerde lijn
Vorige week vulde ze in op Merel. Ze zei tijdens deze test dat ze weer 100% zou stemmen op de Mol die ze vorige week ook had. Dan is dat dus Merel.
Ik zou zelf ook meegrappen met Niels als hij zegt dat hij de Mol is, haha.
Maar correct me if Iām wrong.
Mol is virgo. Virgo is maagd in het Spaans. Sterrenbeeld van Sarah is maagd.
Denk dat ze eerder was overvallen door de directheid en op dat moment niets anders kon bedenken dan dezelfde vraag te stellen?
Mijn god, ik hoop zo dat Niels en Merel de mol en winnaar zullen zijn. Door die tussenstukjes van Sarah denk ik wel steeds dat zij de mol is omdat ze zo vreselijk onoprecht overkomt in alles wat ze zegt. Er klopt gewoon iets niet in haar manier van praten/doen. Maar misschien kan ze gewoon niet acteren.
Ik heb nog steeds al mān punten. Maar nu wordt het eng, mijn mol heeft het nog nooit zo lang uitgehouden, die gaan er altijd een voor een uit.
Na de widm podcast ben ik Sinan soort van gaan waarderen, hij is toch wat sympathieker dan zijn nutteloze gedrag deed vermoeden.
Ik wist het vet lang niet maar die reactie van Sarah toen ze door was naar de finale
vond ik zó nep, dat zij de mol wel moet zijn
ja ik geloof gewoon niet dat sarah echt zo ādomā is als zij zich voordoet + ik (en ik denk sarah ook) zou mij als kandidaat te goed voelen om zoān act op te houden waardoor mensen op jou gaan zitten en jij er langer in blijft, dus ik vrees ook Sarah.
Ik droomde vannacht trouwens over de mol en Ron zat ineens in de finale en was de mol haha
Vond Sarah in de afgelopen aflevering ook bij de bekentenissen behoorlijk nep doen, maar wie weet is het toch een act om de kijkers op een dwaalspoor te zetten.
Ja dit had ik ook. Ze is ook nog eens actrice, dus dat gaat haar makkelijk af. Ik verdenk haar wel. Of merel.
Sarah ging dacht ik ook met haar gezicht naar voren toe zodat je het niet goed kon zien. Alsin ze bukte een beetje.
Ik zou het echt jammer vinden als het Sarah is. Zou zo voor de hand liggend zijn⦠Ik hoop nog steeds op Niels als mol!
Ik zit al sinds aflevering 1 op Sarah. Ben dan ook overtuigd dat zij het echt is. Ik heb alleen toen voor haar gekozen omdat ik vond dat het dit jaar wel een vrouw moest zijn aangezien er zoveel mannen achter elkaar zijn geweest. Wel goed voor mān punten
Kijkt iemand weleens op dit forum ; https://www.wieisdemol.com/forum/2019/ ?
Ze zijn daar allemaal zo fanatiek en zo overtuigd van hun eigen gelijk.
Ik ben een paar jaar geleden gestopt met het lezen van zulke forums. Er was altijd een paar afleveringen voor het einde overduidelijk bewijs wie de Mol was. En ik vind het eigenlijk veel leuker als ik dat niet weet. Al zijn de programma makers gelukkig ook wat voorzichtiger met de hints geworden.
uuughhh ik vind Jamie zo irritant. Dit vind ik ook echt een cringy post. Weet niet waarom. Hij vindt zichzelf zo geweldig.
Wat vinden jullie van deze hint? Ik vind hem opzich wel aannemelijkā¦
https://www.glamour.nl/nieuws/films-series-tv/a26564151/aanwijzing-wie-is-de-mol-sarah/
Ik zie het niet, misschien die ogen een beetje maar voor de rest niet.
Ik zie er echt helemaal niks in.