Wie is de Mol? 2020

Zijn hoofdverdachte was Jamie.

Haha helaas :frowning:

1 like

Ik denk dat Sarah de mol is en Merel gaat winnen. Mijn vriend denkt dat Niels de mol is. Wie het goed heeft mag kiezen waar we uiteten gaan.

7 likes

Wel sportief dat Merel ons van Sinan heeft afgeholpen door Niels de vrijstelling kado te doen haha

4 likes

Denk overigens dat zij veel tijd/gesprekken heeft gehad met Sarah, meer dan Niels, en haar echt verdenkt, dus erop gokt te winnen omdat ze meer weet. Ook omdat Niels nu geen scherm heeft gezien.

Ze zei ook tegen Niels: zal ik het zeggen? Je bent een hele goede kandidaat

2 likes

Er is toch een hint met alle eerste letters van de eerste opdracht, mol is? En nu was de eerste opdracht met een V, oftewel, mol is vrouw.

1 like

Maar er is ook een I bij gekomen.

Oh Moltalk zegt nu hetzelfde en het klopt blijkbaar toch niet.

1 like

Ik ben blij dat Sinan er uit is. Vond hem best ok, maar iemand met zo weinig inzet bij de proeven gun ik de pot niet.

Ik heb nog de maximale punten in de app :grin:

2 likes

Kan het niet zijn ‘mol is vier’ of ‘mol is vijf’? Merel is de 4e in de leader, Rick Paul de 5e, maar die is er al uit, dus dan zou het Merel moeten zijn

1 like

Yes 1x meegespeeld en nu 200 punten

1 like

Zag deze op Twitter

10 likes

Nogmaals fragment bekeken van merel die t verkeerde stokje pakt en dat was volgens mij echt bewust, maar niet omdat ze de mol is.

Denk wel dat zij de mol is,
Maar die eerste a ‘klopt’ toch niet want die gaat door die afbaking.

3 likes

Ik vind het superverdacht dat er in de montage zo geknipt is dat het lijkt of Sarah op Sinan stemde, terwijl ze in feite op Merel of Niels zit (Merel waarschijnlijk, aangezien ze daar de vorige opdracht ook op stemde).

1 like

Ze zei vorige week ook dat ze op Rick-Paul zat, en nu zei ze ineens dat ze op 1 persoon zat en die persoon zat er nog in (Merel) dus dat was ook wel gek?

Hm, ik schrijf altijd mee voor mijn recaps, maar volgens mij heeft Sarah tijdens de test geen namen genoemd toch? Misschien tijdens de aflevering zelf dan, kan me alleen niet herinneren dat ze tijdens de test zelf een naam noemde, want ik dacht destijds nog dat ze er daarom uit zou vliegen. Maar: ze vulde heel duidelijk een vraag in op Merel vorige week. En nu dus weer.

Maar toen Niels aan Sarah vroeg ben jij de mol? En toen zei ze nee en vroeg ze hetzelfde aan Niels. Toen zei Niels ja ik ben de mol. Waarop Sarah zei ja dat wist ik al. Dus dat betekent toch dat ze op Niels zit?

Maar dan zou dat bij de 2e a ook niet goed zijn. Je kan het niet goed zien maar het kan dat er onder de lijn een opening in de muur zit.

Ik denk niet dat dat heel serieus was

2 likes