Ze speelde een hond?
Nee rik draait zich langzaam om en zegt dsn âlieve mensen u kunt helaas pas volgende week zien wie de mol is. Sorry is njet mijn ideeâ
Hij zei geen winnaar of miste ik dat?
waaaaaat???
Huuuuuh volgende weeeek paaaas. Eerlijk normaal trapte ik er wel altijd in maar nu boeit het me niet
wat is dit voor zeikprogramma. Waarom heb ik 'n uur van mân zaterdagavond weggegooid voor 0 antwoorden?
Dit gaat toch altijd zo, dat weet je toch hahah
Dat vraag ik me tot nu toe elke aflevering af
Ik wist gewoon dat dit ging gebeuren gvd
Je weet dat het zo gaat maar Jezus wat een saaie aflevering.
Meestal doen ze wel de verliezer toch?
Nee dat is soms maar laatste jaren volgens mij niet. Vorig jaar sowieso niet.
Hoogtepunt van dit seizoen: de macarena en de lambada weer eens op tv horen. 
Voor mij toch Robèrt aan de waterval
Zullen we anders vragen of ze volgend jaar een seizoen doen met mensen die al een keer hebben meegedaan maar als eerste naar huis moesten? Behalve Evi, die ruilen we om voor Robèrt.
Wie is de mol: Allstars
Ik wil een seizoen waarvan de helft ânormaleâ doch slimme mensen zijn en de rest BNâers.
Vroeger speelde ze in Onderweg naar morgen en later Meiden van de Herengracht, daar ken ik haar in ieder geval vanâŚ
Ja of een seizoen met alle mensen die ik wel leuk vond. Aka 3 afleveringen maar dan maar goed
Nou ter variatie: ik vond het een leuk seizoen en ook leuke opdrachten. Vond de DJ-opdracht gezellig en mooi qua hoe het eruit zag en ja gewoon een vermakelijke aflevering. Verder denk ik dat Sarah de mol is (wat ik jammer vind want vind haar niet echt leuk). Maar aan de consensus in dit topic te zien kan ik dit alles beter in het opbiechttopic zetten 
Ik hoef Anne Marie Jung en Margriet liever niet meer te zien eigenlijk.