Ik vond het seizoen met dennis storm het leukste. Omdat ik Jordanie zo mooi vond en verliefd was op Dennis Storm.
Daar saboteerde ze toch niet? Volgens mij was dat een liedje tussen de opdrachtliedjes in.
ik herken sarah van kinderen voor kinderen. ok dat zegt misschien meer over mij dan over haar haha
Weet je ook welk liedje ze zingt? Ik kan het niet zo 123 bedenken…
Het leven duurt een leven lang
Mijn kinderen voor kinderen kennis stopt bij nummer 15, dus wel logisch dat ik haar nooit heb zien zingen.
en sarah had het over haar broer die dj is, hij heet Iason en hij zat ook in kvk. nu zit hij achter dj formatie Mason. tot zo ver de trivia op zondagochtend, dit was geen widm hint.
Die herken ik wel! Volgens mij Mijn moeders wet? Hun moeder ken ik van Goudkust 
Maar goed, Merel is mijn mol
Maar wat nou als Niels de mol is? Niemand zit op hem. Krijgt dan gewoon degene die toevallig een vraag op hem heeft, de pot?
Zou het zo leuk vinden als Niels de mol is…
Zal wel niet zo zijn hoor, maar als…
Ja, degene die dan de meeste vragen goed heeft beantwoord. Ik zou het ook heel leuk vinden als Niels het is, maar ik denk het niet.
Sarah is de mol
Merel de winnend finalist
Niels de verliezende finalist
Haha ik vind het wel grappig hoeveel van jullie zo negatief zijn, ik vind dit dus echt een leuk seizoen 
Nou ik ben blij dat ik niet meegelezen heb in dit topic, wat een negatief gezeur. Waarom kijken jullie nog? Dat je niet alles helemaal fantastisch vind snap ik wel, dat heb ik ook maar als ik het hele seizoen echt kut gevonden had was ik allang afgehaakt hoor.
Ik vind dit echt een leuk seizoen met leuke kandidaten. Heb tijdens het terugkijken van de aflevering mn vriendinnen nog geappt dat ik de opdrachten van gisteren zo leuk vond
Ik ben geen fan van Sarah maar wel van Merel en Niels en ik hoop zoo erg dat Niels de mol is. Dat zou ik echt heel vet vinden.
Ik vond niet alle opdrachten even spectaculair maar vond de kanditaten wel heel erg leuk! Vind het jammer dat zoveel mensen een hekel hebben aan Sarah 
Ik zat zelf al een hele tijd op Sarah als mol, maar naar mijn idee werd ze heel verdacht in beeld gezet deze aflevering en daar ga ik van twijfelen
net sls dat Ruben vorig jaar door montage heel verdacht werd neergezet terwijl hij het niet was
Angela!
Ik dacht altijd dan de mol dan de pot kreeg!
Zou ook wel logisch zijn! De mol heeft het dan zo goed gedaan dat niemand door had dat hij of zij de mol was
Hmm maar dan wil je als Mol toch juist veel geld in de pot brengen.
De Mol krijgt niet de pot hoor. De winnaar is degene die de test het beste gemaakt heeft en kan dus ook iemand zijn die de laatste vraag ‘wie is de Mol’ verkeerd heeft.