Is het weleens gebeurd dat niemand op de juiste mol zat?
Nee
Ik vind de opdrachten ook saai, er zit nergens een WTF momentje bij, of nog een extra laag aan de opdracht, of dat ze de opdracht totaal verkeerd begrijpen, of dat er onverwachts de mol te zien/horen is. Dat maakt het juist zo leuk. Het is nu gewoon een beetje spelletjes doen in het buitenland en stemmen op wie je denkt dat er nog niet uit het spel hoeft, want de hints zijn ook niet te doen.
Het gaat er toch om of ze de laatste vraag goed hebben. Wie is de mol?
Nee het aantal vragen.
Bij normale afleveringen wel. Niet bij de finale
Bij de finale ook, want soms zitten beide kandidaten op de mol. Het is alleen nog nooit voorgekomen dat de mol niet geraden is.
Dan wel. Maar stel Niels is de mol. Niemand heeft zijn naam bij de laatste vraag ingevuld, dan geen winnaar
Dan kun je alle vragen fout hebben, maar toevallig wel als enige op de goede mol zitten en dan win je alsnog? Dat lijkt me sterk.
En waarom zou je winnen als je de mol fout hebt?
Dan kun je nog steeds de meeste vragen goed beantwoord hebben. Het lijkt me heel raar als er ineens geen winnaar is. Maar nu hoop ik dat Niels de mol is, zodat we hier duidelijkheid over krijgen want deze discussie hebben we elk seizoen haha.
Dat de mol de pot krijgt lijkt me sowieso niet waar. Dan kun je jezelf gewoon lekker niet verdacht maken, veel geld in de pot brengen en er vervolgens zelf mee vandoor gaan
Ik heb heel lang gedacht dat Niels de mol was maar heb me door jullie laten influencen en op Sarah gestemd laatste keer. En nu ben ik in de war. Vond de laatste afl mega saai trouwens.
Haha ik zit al het hele seizoen op Niels, ondanks dat ik eigenlijk de hints naar Sarah wel sterk vind haha. Hoop nu zo dat hij het is zodat ik gewoon vanaf aflevering 1 goed zat .
Ben wel benieuwd wanneer de meesten van jullie Sarah begonnen te verdenken? Volgens mij kwamen bij heel NL de verdenkingen richting haar pas vrij laat namelijk
Ik kan me niet voorstellen dat Niels de mol is nadat hij Evelien heeft gesaboteerd door haar joker te stelen en leeg terug te leggen. Dit zou een mol toch nooit doen?
Ik verdacht Sarah al vanaf de 1e aflevering, maar ik vond Rick-Paul nĆ©t nog iets verdachter, haha. De verdenkingen op haar kwamen geloof ik vooral na die dubbele eliminatieā¦
Ja dit was voor mij ook een reden om niet op Niels te gaan.
Die graffiti tekening die nu in elkaar gepuzzeld is schijnt al in 2017 te zijn gemaakt op een muur daar.
Ik heb de aflevering net terug gekeken en ik heb geen idee wie de mol is, maar ik ben wel een beetje verliefd geworden op Niels ineens.
Dit gesprek komt elk jaar weer terug en elk jaar komen mensen weer met de gekste ideeƫn erover.
De laatste test bestaat uit 40 vragen die allemaal even sterk meetellen. De laatste vraag (Wie is de mol?) telt niet zwaarder mee dan de rest. Naast de vraag of ze weten wie de mol is, gaat het er juist ook over wie het doen en laten van de mol het beste in de gaten heeft gehouden. (Daarom kan het ook zo zijn dat in eerdere afleveringen iemand eruit kan vliegen die op de juiste mol zit maar gewoon niet gewoon niet genoeg heeft opgeschreven/onthouden terwijl iemand die op de verkeerde mol zit maar toevallig of per ongeluk meer vragen goed heeft erin blijft.)
Het gaat er gewoon om wie de meeste vragen goed heeft. Waarschijnlijk heeft iemand die op de verkeerde mol zit alsnog wel een aantal vragen goed (omdat bijv. antwoorden die voor de mol gelden ook op een kandidaat van toepassing zijn).
Als er nou echt een superfantastische mol is en de beide kandidaat-finalisten zitten compleet verkeerd en hebben ook nog eens allebei alle vragen fout, dan telt tijd en wint degene die de test het snelst heeft gemaakt.