Weet iemand of je het in het buitenland live kan kijken met een proxy, bv. Hola? Nooit geprobeerd eigenlijk, terugkijken werkt wel altijd via de Widm-website.
Edit: het lukt gewoon om met een proxy NPO Start Live te kijken
Weet iemand of je het in het buitenland live kan kijken met een proxy, bv. Hola? Nooit geprobeerd eigenlijk, terugkijken werkt wel altijd via de Widm-website.
Edit: het lukt gewoon om met een proxy NPO Start Live te kijken
Haha ik denk ook dat merel de winnaar is, maar dan is dus misschien juist je uiteindelijke mol (merel) is de winnaar
Gaan er mensen naar het Vondelpark vanavond? Ik ga wel, dus lemmeknow als je ook gaat!
Same, Niels of Merel leuk, Sarah meh
Ik twijfel haha, ben in m’n uppie en het is kutweer
Ik denk Sarah. En Merel om de reden dat ik altijd verkeerd zit, dus volgens die theorie moet zij het zijn.
Niels heb ik afgeschreven door zijn joker omwissel actie.
Ik ben ook alleen. Ga alleen eerst wel even eten bij vrienden dus weet nog niet helemaal of ik het red, maar moet er sowieso langs op weg naar huis haha. Laat maar weten of je gaat dan kunnen we misschien meeten ♀
Ik hoop niet dat Niels de mol is want dan moet ik vanavond naar huis lopen
Ik zit er klaar voor met vrienden op de bank met sushi en wijn. Let’s go! Ik denk Merel
Ik denk Sarah, al hoop ik van niet. Ik heb trouwens ook geen zin in de laatste aflevering. Altijd een hoop gelul en dan de mol acties die afgeraffeld worden.
Kan voor het eerst live kijken, niet dat ik een idee heb wie het is. Hoop ook idd Sarah niet
Ik denk dat het Sarah is. Alleen zou ik haar dan zo’n stomme en slechte mol vinden. Laat het aub maar gewoon Niels zijn.
Ik ben goed voorbereid met een zak chips en cola zero cherry. Heb er zin in, lekker bank hangen, vreten en forummen.
Ik hoop dat Merel de mol is en Niels de winnaar. Het mag van mij nu al wel beginnen
Zo ik heb me hier toch een partij zin in. Ik hoop dat Niels de mol is, Sarah de verliezer en Merel de winnaar, MAARRR ik denk dat Sarah de mol is, Niels de winnaar en Merel de verliezer. Dus. Let’s go!
Wie hier uit de poule heeft ALLE AFLEVERINGEN all in op Sarah en wie op Merel?!
Wat een zieke masterscore wordt dat als een van die twee het blijkt te zijn.
Heeft Rick nou dezelfde soort jas aan als Art altijd?
Yes lekker weer een avondje knetter saaie tv kiekn
Hopen op een goed genoege verbinding die niet elke keer wegvalt haha maar voor nu, ben present.
Ik denk dat ik volgend jaar niet meer de app ga downloaden. Vind het echt stom kijken met ‘oh ik hoop dat x doorgaat want daar heb ik punten op’ ipv gewoon lekker rustig te kijken