Wie is de Mol? 2020

Mag maar dan allen als kandidaat. Toen was ie leuker dan als gelikte presentator

Ja inderdaad. Vond Rik heel leuk als presentator maar dit gesprek begeleidt ie niet goed.

1 like

Vanavond/morgenavond al!

3 likes

Als je een fetisj voor langzaam dood bloedende anticlimaxen hebt dan is dit seizoen #widm echt enorm genieten voor je.

gotta love twitter

10 likes

Thankkss voor de gezelligheid hier! :slight_smile:

1 like

Maar die aanwijzingen zijn echt heel ver gezocht

2 likes

Wat een saaie aflevering en wat onwijs slechte verborgen aanwijzingen??? Vond dit echt een best saai en slecht seizoen.

1 like

ik wil opheldering over HET stokje

8 likes

Hahaha nou dit bewijst zichzelf maar weer. Ik moet niet mijn gevoel vertrouwen. Hele seizoen boven aan qua punten. Maar nu toch derde doordat ik wel vaak op merel heb ingezet.

Ik vond de mol acties trouwens wel leuk, is wel mijn favoriete onderdeel.

Ik vind de term ‘spreidmol’ wel het hoogtepunt van dit hele seizoen trouwens, die houden we erin

1 like

Ja klopt, dat had me veel interessanter geleken. Heb het idee dat Rik dat niet zo goed kan verdelen

1 like

Even een functiegesprek:

Hoe goed vond jij de mol haar werk uitvoeren (1 slecht - 10 goed) ?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk rapportcijfer geef je dit seizoen m.b.t de opdrachten?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk rapportcijfer geef je Rik zijn presenteerkunsten?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Welk rapportcijfer geef je deze laatste aflevering ten opzichte van die van eerdere seizoen?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk cijfer geef je Rick Paul zijn danskunsten?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk cijfer geen je Niels zijn jokerverzameltalent?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk cijfer geef je Sinan voor gym en beweging?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

4 likes

Oehh serieus? Super chillll

Ik vind dat merel het goed heeft gedaan, getuige de lage pot en dat ik haar niet heb verdacht. Wel jammer dat ze zo weinig molacties hebben laten zien en dat de verborgen aanwijzingen zo vergezocht zijn :woman_facepalming:t3:

5 likes

Yes, vanavond op NPO start plus met proefabonnement van 1 cent of morgen op de Vlaamse site/tv!

Ik vind dat met die foto in het meer best wel flauw, die vrouw leek best wel op Sarah en dan kwamen ze nu ineens met allemaal nieuwe stukjes die Merel vormde, maar die nieuwe stukjes hebben wij nooit gezien.
Ik vind alle ‘verborgen aanwijzingen’ met opdracht titels ook echt vergezocht :roll_eyes:

12 likes

Ik ben echt een beetje verdrietig omdat ik dit seizoen niet zo leuk vond. :frown: Heb echt zo’n nostalgisch ik-mis-de-goede-oude-moltijd-gevoel gemengd met een soort misplaatste empathie voor de mensen die dit ‘minder leuke seizoen’ hebben meegedaan of hebben geholpen bij de productie. En dit is ook het eerste jaar dat ik niet alle afleveringen heb (terug)gekeken. Maar misschien moet ik naar het opbiechttopic hiermee haha.

11 likes

hahah super leuk!