Wie is de Mol? 2020

De laatste vragen:

Welk rapportcijfer geef je Robért voor zijn inzet en sportiviteit?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Welk bedrag zou jij Sarah gunnen om mee naar huis te mogen nemen ?

• 1000
  • 2000
  • 3000
  • 4000
  • 5000
  • 6000
  • 7000
  • 8000
  • 9000
  • 10000
  • 11000
  • 12000
  • 13000
  • 14000
  • 15000
  • 16000
  • 17000
  • 18000
  • 19000
  • 20000

0 stemmers

ik denk ook echt dat het elk jaar zoveel moeilijker wordt qua montage en productie om dit programma te maken. jammer maar waar

3 likes

Die laatste vraag miste een nulletje nou ja :’)

1 like

Ja vind ik ook! Zat echt te wachten op een soort van ohhhh moment, maar dit zijn echt suffe ‘hints’.

1 like

Andere interessante beoordelingen zijn nauwelijks mogelijk dmv schalen want zo interessant was dit seizoen niet. :’(

het was overigens gister al uitgelekt dat Merel de mol was…

2 likes

Ik vind het dus echt gemeen dat ze met die puzzel een vrouwengezicht hebben laten maken die heel erg lijkt op Sarah. Om vervolgens het hoofd van Merel ernaast te plakken :cold_sweat:.

Ik vond de molacties ook echt tegenvallen. Helemaal als je het vergelijkt met Jan vorig jaar!

3 likes

Vond dat plaatje helemaal niet op
Sarah lijken eigenlijk

1 like

Heeft iemand een afbeelding hiervan? Het ging zo snel in de aflevering en de npo site doet het nu niet dus kan het ook niet terugzien.

Ik ben blij dat Merel de mol was. Vind ook echt dat ze het goed gedaan heeft

2 likes

Maar met het hoofd van merel ernaast? waar het op zou moeten lijken

Dit bedoel ik. Huh? Alleen het rechter gezicht was eerst toch te zien? Dan was het toch helemaal geen hint

7 likes

Zit net ff te lezen op FOK en volgens de follow the money theorie had Merel ook het meeste geld binnengehaald van de kandidaten. Die theorie heb je dus ook niks aan!

1 like

Dit keer niet maar dat komt ook door de strategie van Merel om perfecte kandidaat te spelen. Ik vind het wel echt slim gespeeld van haar!

1 like

Er waren denk ik nog wel meer. Sowieso al die vogels tussendoor. Toen ik dat in de gaten kreeg dacht ik o dat zijn dit jaars versie van de bloemen van Margriet. Bevestigde ook mijn beeld dat je Merel in de gaten moest houden en qua die guilty pleasure viel het me ook direct op. Juist omdat Niels en Sarah zou overdreven reageerden op hun nummers. Linkte het niet direct aan de mol, maar vond het wel opvallend.

1 like

Ik vond het toen vooral raar dat iedereen dacht dit is een foto van Sarah ze leek er helemaal niet op. Het was meer dat die foto sowieso niet Niels of Merel kon zijn.

Moltalk hintte er tijdje terug wel naar door steeds L op meer Meer-L=Merel te benadrukken.

1 like

8 likes

Hahahaa ik zou dit heel erg grappig vinden, ook al kijk ik wel wie is de mol.

Ik vond trouwens dat er echt heel weinig opdrachten werden laten zien. Er zijn toch veeeeel meer opdrachten gedaan?:thinking: Zoals met die bakjes, de abseilopdrachten, de stokjes, de foto opdracht, etc etc. Vond het verder wel leuk dat Merel de mol was. Had alleen gehoopt op Niels als winnaar.

2 likes

Ik zat er net nog effe aan terug te denken, ik vond het geen leuke laatste aflevering :triumph:

2 likes