Jaa Nathan Rutjes, ik hoop meteen dat hij dan ook de mol is dat lijkt me geweldig
Haha ik ook!! Zo’n sympathieke gast. Zou leuk zijn!
Met googlen herken ik er wel wat meer dan alleen de naam. Snap nog steeds de meerwaarde van BNers niet helemaal maar goed ik heb er wel weer zin in! Zeker met dit tegenvallende seizoen van expeditie robinson. (Vind widm ook wel het leukere programma)
Ik hoop eeeecht op Nathan. Wat een fantastische vent is dat. Kijk soms nog weleens zijn succeswens op YouTube aan alle examenkandidaten (TIP!!! haha) Vind ‘m zo sympathiek.
Volgens mij is de productie van het programma niet echt bezig met de mate van bekendheid van kandidaten, maar zoeken ze juist naar een goede mix. Ik vind het ook altijd juist goed dat ze niet alleen de bekende actrices en presentators pakken en juist ook weleens schrijvers en journalisten en zo vragen. Wat mij betreft mogen ze ook juist weer wat vaker voor de laatste twee categorieën gaan ( vraag mij!
). Het is ook niet leuk als je steeds dezelfde gezichten op tv ziet, vind ik.
Overmorgen zal de bekendmaking wel zijn. Dan is het twintig jaar geleden dat de eerste aflevering op tv was.
Zouden ze vanavond iets bekendmaken over de kandidaten? De regisseur zegt: ‘volg de media’.
(Dit kan overigens ook wishful thinking zijn, maar ben inmiddels wel benieuwd, haha!)
Ik heb er zoveel zin in. Gelukkig klopt de eerste kandidaat al niet met dat lijstje van mogelijke kandidaten.
leuk! eerste kandidaat al een leuke verrassing!
Wat een tof idee, pakketten naar allerlei redacties. Lekker mysterieus al haha
Heel leuk idee inderdaad, zo heeft iedereen een scoop haha
Titel wijzigen naar 2020? Of nummering aangeven #1 ofzo? Of een nieuw topic aanmaken kan ook.
Nu al zoveel zin in!
Ik verwacht:
Minstens 1 youtuber/vlogger/blogger/instagrammer
Minstens 1 oude soapie
Minstens 1 iemand die journalist is en/of schrijver
Minstens 1 iemand die uit de mottenballen is gehaald
Minstens 1 iemand die zingt en/of op de planken staat
Minstens 1 iemand die niemand echt kent
Minstens 1 iemand die echt behoort tot de innercircle van NPO
Minstens 1 oud politicus
Minstens 1 iemand die je vooral ziet op de commerciële waarvan je denkt hè mag jij ook op de NPO shinen?
zometeen (17:10) bij Tijd voor Max weer een onthulling!
Tot nu toe bevestigd:
Jack Plooij (formule 1 verslaggever)
Claes Iversen
Jack Plooij schijnt fake te zijn.
Heb er zooo veel zin in! Kan niet wachten tot januari.
Nu in RTL Boulevard, de hint is een deegroller… Miljuschka?
edit: jaaaaa
jaaaa leuk!!