Het viel mij gister trouwems op dat toen Rik op het einde alle kandidaten nog even noemde hij Evelien vergat, dat vond ik best zielig
Ik vond het ook stom dat ze iedere afvaller afgingen en even een gesprek hadden en bij Sinan was het āen toen viel Sinan af en bleven er 3 finalisten overā zonder met hem repraten.
En ik snap dat de mol veel interessanter is dan de winnaar maar ik heb Sarah voor mijn gevoel maar 3 dingen horen zeggen
Ja deze is zo leuk!
Dit vond ik ook een leuke nabespreking, hoe iedereen daar zit vol ongeloof heerlijk
jaaa deze was tof!
Omg dankjewel dat je het hier post! Ik durf nog niet in het andere topic te kijken en dacht dat het nog veel langer zou duren voor het online zou komen.
super leuke eerste afl!
Merel beantwoordt op de facebook van rtl nieuws nog allerlei vragen over wie is de mol. Bij het spel met de stokjes was het dus echt verstandverbijstering haha.
Ik vond het leuk dat Merel de mol is, omdat ik het idee had dat Sarah hem zou zijn. Maar buiten dat viel de aflevering echt tegen. Inderdaad zo gek dat Sarah niet eens aan het woord kwam? Normaal laten ze de winnaar wel even aan het woord over hun zoektocht en wanneer ze wisten wie de mol was. En natuurlijk over het geld dat ze gewonnen heeft.
Ook vond ik Merel niet zo sympathiek overkomen, terwijl ik haar in de gewone aflevingen juist wel leuk vond.
En ook over de pot, sommige mollenacties vond ik inderdaad wel molwaardig, maar dat de pot zo laag was, had volgens mij meer met de inzet van de groep te maken. Ook vind ik die mollenacties van āik ga eerst veel geld verdienen, want ik weet dat er straks veel uitgaatā ook nergens op slaan.
Zou best kunnen viel me in de uitzending op dat haar bier leeg was en toen stond er een andere volle. Ik zou denk ik ook van de spanning denken tanken
Jaaa (sorry lees nu pas bij) ik had haar ook een keer in de winkel en toen heb ik haar 3 kwartier geholpen met bhās passen (true story) en ik vond haar ook zo knap en aardig
mogelijke deelnemers 2020: https://www.cosmopolitan.com/nl/entertainment/a27597353/deelnemers-wie-is-de-mol-2020/
Mogelijke deelnemers:
Leonie ter Braak
Dione de Graaff
Lucas van de Meerendonk
Nathan Rutjes
Ron Bozhard
Jaike Belfor
Tina de Bruin
Teun Kuilboer
Liana de Vries
Namen die ook vaak genoemd worden:
- Toprak Yalciner
- Marije de Roode
- Nadia Moussaid
Ken er helaas niet zoveel. Zou het wel super leuk vinden als Ron Bozhard een 2de kans krijgt!
Ik ken ook bijna niemand, vind dat vaak zo gek want het is volgens mij best een bekend programma waarbij veel animo is om aan deel te nemen?
Ik snap niet waarom iedereen het zo druk heeft met Ron Bozhard, vind het echt geen leuke man. Hij hoeft van mij niet nog een keer mee te doen en anders hoop ik dat hij er weer snel uit vliegt.
Oh ik ken eindelijk eens het merendeel! Ben benieuwd
Ik mag toch hopen dat Ron geen tweede kans krijgt. Die had ie al tijdens het programma.
Ik heb Ron Boshard een keer aan het werk gezien (was daar zelf ook aan het werk), was voor een programma met kinderen. Voor de camera was hij heel leuk en aardig tegen de kinderen. Zodra het ding uit stond was hij chagrijnig en moest iedereen hem met rust laten. Hoop echt dat hij er niet meer inkomt.
Ik ken op Ron na niemand op de lijst
Toprak wordt volgens mij elk jaar wel genoemd. Nathan Rutjes zou wel echt leuk zijn
haha wieee? Jaloers, dat was echt mijn crush in zijn GTST tijd.
Ik ken echt niemand. Alleen Ron. Wel hilarisch als het echt zo is dat hij nog een keer meedoet maar hij hoeft dan niet ver te komen als het aan mij ligt.
Het is dat het een andere zender is, maar dan mag Rijk ook nog een keer meedoen met Expeditie