Echt leuke mensen en ik ken zowaar een meerderheid😁
Jaike is zo leuk!
Ik ken serieus alleen Miljuschka en Anita, en ik dacht hey ik ken de middelste, maar dat is natuurlijk Rik
Ik vond haar heel saai en chagrijnig.
Ik denk wel dat de montage van widm en ranking compleeeeet anders is. Dus verwacht wel een andere Miljuschka te zien dan bij ranking. Daar was ze inderdaad niet heel gezellig ofzo
Ik vind de kandidaten wel leuk dit jaar! Ik ken de ene helft wel en de andere helft niet, zoals altijd eigenlijk hahaha.
Ik vind Miljuschka ook wel leuk, alleen ze moet in alles wat ze vertelt benadrukken dat ze 10 cheese cakes per dag eet ofzo
Ik ken maar drie mensen die mee doen.
Weet iemand of je widm ook live online kan kijken of alleen nadat de aflevering op tv is geweest?
Ik ken geen 1 van de kandidaten. Meestal ken ik een hoop kandidaten niet en vind ik ze na het programma onwijs leuk. Heb dus weer goede hoop dat dit een leuke groep is. Ik kan nu al niet wachten tot het begint.
Via de npo site kun je live kijken
Ik had precies hetzelfde!
Zo spannend! Nog meer dan een maand wachten! Ik ben benieuwd of we in de tussentijd nog dingen te weten gaan komen ofzo. Als een soort voorbeschouwing idk
Waar kent iedereen die Nathan van?
Dumpert
Hij is veel in de media geweest, oa bij Late Night etc maar ook dumpert. Echt een leuke (beetje foute) vent!
Aha ik heb weer onder een steen geleefd haha.
Haha vind het leuk dat de meesten Nathan Rutjes voornamelijk kennen van zn interviews/dumpert terwijl hij hoofdzakelijk oud-voetballer is.
Ik vind Miljuschka echt in het rijtje van Ronald Molenaar passen. Ineens is ze overal en in elk programma. Je kan boulevard, het AD of elke willekeurige tv zender niet kijken of daar is ze weer. En nou ook in de mol echt jammer. Voor de rest ken ik er weinig.
Het beste van een jaar Rutjes http://www.dumpert.nl/mediabase/7177379/b7173fdc
Om een beetje een idee te krijgen wat voor type het is
Ik vind hem echt geweldig. Zo lief en positief altijd. Echt een voorbeeld wat dat betreft. Ben heeel benieuwd hoe hij het bij WIDM gaat doen.