Niet zelden zijn de beste en irritantste één en dezelfde persoon
Ik lees net dat er nieuwe presentatoren komen voor Moltalk: Marlijn Weerdenburg en Rop Verheijen! Ben benieuwd, ben iig blij dat er vervanging is haha!
Geen Margriet dan ga ik weer kijken. Ik vind haar zo vreselijk.
Ugh ik vind Marlijn net zo vervelends als Margriet.
Ik denk dat ik Marlijn vervelender vindt.
Rop is leuk!
Wow het is inderdaad wel krom als je het zo bekijkt. Een spel wat draait om bedrog en bespieden in een land waar de burgers 24/7 door de overheid in de gaten worden gehouden. Promotie maken voor een land waar de mensenrechten op grote schaal geschonden worden.
Ik was ook best wel verbaasd toen ik hoorde dat het in China was, al helemaal met die rellen in Hong Kong nu. Nu is het wel al eerder opgenomen maar het zal er maanden geleden ook al niet zo gezellig geweest zijn
Ik weet alleen dat ze minimaal twee jaar geleden al besloten hadden het op te nemen in China. Bedrijf waar ik werkte werd toen benaderd om te sponsoren, dus dat besluit zal nog wel veel eerder zijn gevallen. Toen was de situatie met de Oeigoeren en in HK nog niet zo ernstig (of althans niet zozeer naar de buitenwereld), maar al geen land om over naar huis te schrijven uiteraard.
Nooooooooo Chris
Ik vond Chris ook zo leuk! Echt jammer.
Haha sowieso! Is de app alweer te downloaden?
Dat had ik vorig jaar ook
Ik heb een link gedeelte hierboven
Kan je ook meedoen als je niet live kunt kijken? Als je maar hebt gestemd voor de aflevering begint toch?
Yes!
Jaaa leuk! Heb er ook weer zin in.
Volgens mij kan het ook nog tijdens de aflevering, maar dan wel voor de executie.
Ja, dat is altijd een gok. Maar je moet inderdaad gebaseerd op de vorige aflevering gaan verdenken wie het is. Als jouw mol dan opeens heel erg niet-verdacht gaat doen in de nieuwe aflevering, kan je dat niet meer last minute aanpassen. Volgens mij gaat de app ‘op slot’ tijdens de aflevering zelf.
Edit: Oh zie nu dat dat wel kan, @Jeccat heeft denk ik wel gelijk.
Voor zover ik heb onthouden van vorig jaar verschilde het per week, soms moest je het voor de aflevering al inzetten maar soms mocht het ook nog best ver in de aflevering. Volgens mij moest je bij de aller eerste aflevering wel al inzetten