Wie is de Mol? 2020

Ik denk dat ik gewoon op één iemand doe, net als altijd. Ik wil niet nu al punten verliezen, het is alles of niets haha.

Je verliest alleen de punten die je hebt ingezet op de persoon die een exit krijgt. Dus als je veel spreidt (5 x 20 punten) verlies je maar 20 punten in plaats van bijvoorbeeld 50 punten (2 x 50).

Ik heb écht nog geen idee op wie ik ga inzetten. Ik laat het afhangen van de aflevering.

Ja dat is wel zo, maar dan is de kans ook weer 50/50 dat je punten verliest en met inzetten op 2 personen maar 20%. Haha ik maak er nu een gok spelletje van he.

1 like

De app loopt wel vaak vast tijdens de aflevering, dus zou van tevoren iig iets inzetten.

Aiii je hebt gelijk. Goed dat je het zegt!

HUH ik dacht dat wie is de mol vandaag pas begon :joy: godzijdank heb ik het forum, nu kan ik nog snel een afleveringetje kijken en bijlezen!

Huh het begint toch ook pas vanavond?

Ooooh ik zag allemaal berichten hier voorbij komen met punten inzetten en hoe de ene speler keek naar de ander. Verkeerd opgevat dus?

De aflevering van vorige week was moltalk als voorbespreking. De echte eerste aflv is vanavond.

Oooooh. Goed begin wel :joy:

Op wie hebben jullie je punten?

• Miljuschka
  • Buddy
  • Leonie
  • Nathan
  • Tina
  • Anita
  • Claes
  • Jaike
  • Johan
  • Rob

0 stemmers

Ben benieuwd of de statistieken hier hetzelfde zijn als in de app :stuck_out_tongue:

Ik wil ook graag meedoen met de poule! Heeft iemand een linkje? Of moet ik iemand dm’en?

Ik heb op iedereen 10 punten gezet, kan van te voren echt nog niks zeggen erover en kan de aflevering niet live kijken dus dan maar zo.

1 like

Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan die app haha.

5 likes

never mind, gevonden

Maar als er dan iemand uit gaat deze aflevering verlies je zéker punten… ook wel weer jammer… ik vind die eerste aflevering altijd zo lastig! Ik verdeel denk ik over 4…

Klopt zeker maar 10 punten is te overzien als je bijv. 4x25 doet en er gaat net 1 van die 4 uit is het nog weer een stuk lulliger

True… :see_no_evil:

1 like

Omg deze intro alleen al

1 like