Ik wilde de moltalk terugkijken, maar er stond ‘dit is niet toegestaan vanuit het land waar je je bevindt’. Wat? Ik kijk het elk jaar online terug.
Ik vind Rop wel leuk maar Marlijn vervelend. Die zit een beetje in mijn irritatiezone.
Bij mij ook behoorlijk. Hoop dat het nog weg trekt… het voelt zo gemaakt bij haar. Had toch liever Chris en Margriet.
Ik kijk nu Moltalk en zie voor het eerst de intro van seizoen 2020.
Hoe Nathan Rutjes zich omdraait tijdens die intro doet me zo denken aan dit gifje:
Kijk je vanuit het buitenland? Dan kun je proberen met een VPN te kijken, ik gebruik altijd hola.
Ja BE, dus ik kan het wel gewoon live kijken of opnemen gelukkig. Maar blijkbaar niet meer terug kijken. Maar anders kan ik dat inderdaad nog proberen.
Dan hebben ze het later geblokkeerd, want ik heb het de dag erna wel vanuit het buitenland teruggekeken😱
Net aangemeld bij de poule! Heb er zin in!
Ik zit ook net in de poule. 3e jaar dat ik ga kijken, 2e jaar dat ik meedoe met poules. Zin in!
Heb jij al punten ingezet?
- Ja
- Nee, maar ga ik nu doen
- Nee, ik wacht nog even
0 stemmers
Spreid jij je punten uit of doe je alles op 1?
- Ik doe alles op 1
- Ik spreid het uit
0 stemmers
Ik neem een gokje dit keer haha. Mijn eerste “verdachten” waren Buddy en Miljuschka (niet echt een reden voor trouwens maar dacht gewoon zouden beide leuk zijn) maar ik zag dat ze beide bovenaan staan bij de verdenkingen dus heb alle punten op iemand anders
Nu iedereen 10 punten en daarna beter spreiden en gokken
Maar de eerste aflevering gaat er toch niemand uit, of wel?
Kan wel, verschilt per jaar.
Hmm, dan durf ik niet al m’n punten op 1 iemand in te zetten, straks kan ik het hele seizoen niet meer meespelen
Ik heb alles over 4 mensen gespreid, 30/30/20/20
Dat dacht ik ook toen met Ron en was meteen de helft al kwijt
Ik heb gespreid op 5, allemaal 20 punten.
Ik ben op zoek naar social media hints, maar kan eigenlijk niks vinden. Afgelopen jaren waren er allerlei artikelen waarin het social media gedrag van de kandidaten werd geanalyseerd. Iemand al zo’n artikel gespot? Dan verlies ik de 1e ronde hopelijk niet direct punten
Ik heb gespreid op 2. Claes en Nathan. Gewoon op gevoel eigenlijk. Bullshit natuurlijk want bij Wie is de Mol? laat onder andere je gevoel je in de steek.
Hoe meer je nu spreidt, hoe meer kans dat je punten verliest toch? Ik spreid over twee zo dat ik nog wel wat overhou mocht een van die Twee eruit vliegen