Wie is de Mol? 2020

HUH ik dacht dat wie is de mol vandaag pas begon :joy: godzijdank heb ik het forum, nu kan ik nog snel een afleveringetje kijken en bijlezen!

Huh het begint toch ook pas vanavond?

Ooooh ik zag allemaal berichten hier voorbij komen met punten inzetten en hoe de ene speler keek naar de ander. Verkeerd opgevat dus?

De aflevering van vorige week was moltalk als voorbespreking. De echte eerste aflv is vanavond.

Oooooh. Goed begin wel :joy:

Op wie hebben jullie je punten?

• Miljuschka
  • Buddy
  • Leonie
  • Nathan
  • Tina
  • Anita
  • Claes
  • Jaike
  • Johan
  • Rob

0 stemmers

Ben benieuwd of de statistieken hier hetzelfde zijn als in de app :stuck_out_tongue:

Ik wil ook graag meedoen met de poule! Heeft iemand een linkje? Of moet ik iemand dm’en?

Ik heb op iedereen 10 punten gezet, kan van te voren echt nog niks zeggen erover en kan de aflevering niet live kijken dus dan maar zo.

1 like

Ik snap niet wat iedereen zo leuk vindt aan die app haha.

5 likes

never mind, gevonden

Maar als er dan iemand uit gaat deze aflevering verlies je zĆ©ker punten… ook wel weer jammer… ik vind die eerste aflevering altijd zo lastig! Ik verdeel denk ik over 4…

Klopt zeker maar 10 punten is te overzien als je bijv. 4x25 doet en er gaat net 1 van die 4 uit is het nog weer een stuk lulliger

True… :see_no_evil:

1 like

Omg deze intro alleen al

1 like

Mijn god kan Rick misschien op z’n minst proberen als een normaal mens te praten??

6 likes

Zo daar hebben ze flink wat mensen voor opgetrommeld

20 likes

Ah please niet bij iedereen hetzelfde verhaal…

6 likes

Nou dat had ik dus ook! Vreemd.

1 like

Omg wat is het chinese teken voor mol. Think we might need it

1 like

Waarom zijn die geluidseffecten elke keer weer zo tering hard in vergelijking de microfoon

2 likes