Ergens heb ik nog regelmatig bij het “je ligt eruit” praatje het idee dat er een “surprise, er is een afvallerseiland” mededeling komt waar ze alle afvallers op afstand laten mollen. Ik wacht tot de drones, dan kan ik mijn complottheorie bewijzen
Jammer! Vond Jaike wel mooi.
Heeft ‘Mil’ nou de sandalen aan die deze zomer zo populair waren op 't forum?
Plottwist: Mil zit op het forum
Nooit aan gedacht eigenlijk! Ik ga hier eens over mailen!
En lekkere recepten zou delen
Nou wie houdt er hier van cheesecake?
Ik niet hoor
Shit hahahaha
En jij, gezien je titel?
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen
Forum Feminarum presents: Wie is de Mil?
Waarom doe ik het altijd veel beter in poules als ik random dingen gok en geen tijd heb om de afleveringen te kijken. Als ik een seizoen gewoon braaf meekijk ligt mijn mol er altijd na een week of 2 uit.
Jongens er stond 2700 euro in beeld bij t begin, dus ja het servies was 2700 het is China. Dingen zijn of 0,03 euro of 3000 euro.
En hoeveel daarvan is winstmarge? 90% van de verkoopprijs?
Zou toch mooi zijn! Sowieso is zij wel heel erg van ‘onze generatie’ natuurlijk. En een goede vriendin van Monique van Loon en die volgt het hier vast ook nog…
Ik heb geen idee wie Monique van Loon is
Aan het begin van elke opdracht staat er in beeld hoeveel je kunt verdienen.
Aan de hand van deze actie met het servies is Nathan mijn eerste verdachte geworden. Ik dacht eerst Rob, maar die doet helemaal niets. Niet mollen en niet kandidaat zijn…
Zij was van divided.nl, daarna geloof ik Girlscene en Culy. Beetje uit de generatie van Mascha en Cynthia.
Hoe was nathan penningmeester geworden de vorige aflevering? Weet iemand dat nog? Want is het niet toevallig dat hij dat nu net is op dit “cruciale” moment?