Ik zet nog in op twee personen. Had eerst alles op Rob gezet, maar ik vertrouw dat toch niet helemaal
Ik twijfel ook heel erg over Rob. Miljuschka en Leonie vind ik ZO duidelijk dat ik teleurgesteld ben als ƩƩn van hen de mol blijkt te zijn. Ik denk dat ik ga spreiden op Rob en Nathan.
Ik heb gespreid op 2, net als vorige week. 2/3e van mn punten op Claes, de rest op Nathan.
Ik doe al vanaf het begin op Claes met de hoop dat als ik het iedere week goed heb, ik de maximaal te halen punten heb. Tot nu toe gaat het goed maar het is natuurlijk wel een risico want als het mis gaat ben ik alles kwijt
Ik doe normaal ook alles op ƩƩn persoon. Net als @NInja voor maximale punten of niets. Twijfel wel heel erg.
Ik heb mijn punten ingezet op Rob, Nathan en Leonie. Ik zette eerst steeds in op Miljouschka ipv Leonie, maar iets in mij zegt dat ik Leonie niet alleen maar moet afstrepen omdat zij zo obvious molt. Zou het wel heel jammer vinden als Leonie de mol is.
haha ik heb dit ook! gewoon all in
Ik wilde al mān punten op 1 persoon inzetten (Claes, maar ik heb geen idee) maar was vorige week vergeten punten in te voeren dus sta nu al mega laag
Ik ga ook voor Rob en Nathan
Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen op Rob zitten. Heb hem nog niet 1x verdacht zien doen
Maar misschien daarom juistā¦
Dit is mijn enige reden om op hem in te zetten. De mol wordt meestal niet heel duidelijk in beeld gebracht. Maar misschien zit ik ernaast en is het straks alsnog Leonie .
Dat is ook precies mijn reden ik heb 't altijd fout, dus ga nu maar op mensen die niet opvallen⦠Maybe it works
Ik zit al vanaf aflevering 1 volledig op Mil. Dood of de gladiolen.
De reden dat ik Rob verdenk is omdat ik hem niks verdachts zie doen, maar ook niks echt goeds zie doen. Ik denk dat de mol vaak in het begin zoveel mogelijk buiten zicht wordt gehouden.
Nou, hopen dat vanavond eindelijk het moment komt dat Leonie naar huis moet
Op een of andere manier heb ik steeds dat degene waaraan ik me erger de verliezer is in de finale. Dus vrees van niet maar fingers crossed
Oei slecht voorteken! Had dat met Olcay inderdaad ook. Of dat diegene de mol is (aka Margriet)ā¦
Zolang ze maar niet wint of de mol is.
Ik had t ook met Sarah vorig jaar
wat was dit voor reclame?? was het een hint?