Wie is de Mol? 2020

Ja voor mij ook! Sowieso door dat geld, maar in die winkel wijst Buddy nog naar het kannetje en Nathan zegt echt meteen ‘Nee dat is hem niet joh’

Nou moet ik wel zeggen dat ik er zelf ook van overtuigd was dat het fout was :joy:

1 like

En bij de hovercraft zat hij in de juiste, maar pas toen duidelijk was dat de opdracht in de soep liep. En volgens mij haalde hij bij de beelden een van de enveloppen met mingeld eraf. Maar dat moet ik nog nakijken. Ga morgen rustig terugkijken.

1 like

Klopt ook, dat was het misleidende aan de opdracht.
Ik had nog teruggespoeld naar het stuk waar die presentator de kist laat zien, en je ziet dan duidelijk dat 1 kannetje een afwijkende kleur heeft van de rest. Maar zo in het geheel valt dat niet perse op, en ga je ervan uit dat zo’n serviesset dezelfde kleur moet hebben, zeker omdat ze het zo met elkaar gingen vergelijken haha!

1 like

Jezus het gaat slecht met mijn punten joh

@Phteven ik lette dit keer juist op de muziek voor het scherm maar in mijn beleving was het bij iedereen een ander muziekje :sweat_smile:

Haha ja dat klopt inderdaad, maar ik had het idee dat het bij Jaike dan heel lang was en veel harder. Dit was de vorige 2x ook

2 likes

Ja lijkt ook wel dreigender ofzo

Ik vind het er bij Leonie wel heel dik op liggen, kan me niet voorstellen dat ze de Mol zo duidelijk in beeld brengen zo vroeg in het seizoen.

3 likes

Ja precies!

Hoe kan ik WIDM België bekijken? Vorige seizoenen keek ik via vier.be maar nu lukt het niet :pensive:

Bedoel je het seizoen 2020? Want dat is toch nog niet gestart. (Of heb ik dat helemaal gemist??)

De trailer ja, die mag ik niet zien. Terwijl ik de eerdere seizoenen zonder problemen kon terugkijken!

1 like

Lukt het ook niet als je ingelogd bent?

Op Vier.be! Ik had gegoogled maar kan hem niet bekijken, nergens. Echt vaag

Het orakel heeft een zaadje in mn hoofd geplant en nu wil ik gewoon 100% op Buddy gaan inzetten haha! Nee maar echt: die gast zit alle afleveringen op sleutelposities.

1 like

Hahaha, daar zal hij blij mee zijn! Ja ik vind hem ook wel een beetje verdacht maar ik wil m’n vader geen gelijk geven hehe

1 like

Voor de geïnteresseerden deze nieuwe speculatie: https://www.shownieuws.nl/rubrieken/sterren/2020/verraden-dankzij-ijzersterke-hint-lijkt-mol-nu-al-duidelijk/

1 like

Omg

Samenvatting

Wat denk jij ervan? Die foto’s zijn wel duidelijk zeg

Dat zou ik wel een leuke mol vinden!

Ik vond die tweede foto tegenvallen? Want de persoon achter hem heeft precies dezelfde schoenen aan, en volgens mij hebben de schoenen van ‘de chinees’ witte neuzen’ en die van Rob niet?

3 likes