Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen op Rob zitten. Heb hem nog niet 1x verdacht zien doen
Maar misschien daarom juist…
Ik ben echt verbaasd dat zoveel mensen op Rob zitten. Heb hem nog niet 1x verdacht zien doen
Maar misschien daarom juist…
Dit is mijn enige reden om op hem in te zetten. De mol wordt meestal niet heel duidelijk in beeld gebracht. Maar misschien zit ik ernaast en is het straks alsnog Leonie .
Dat is ook precies mijn reden ik heb 't altijd fout, dus ga nu maar op mensen die niet opvallen… Maybe it works
Ik zit al vanaf aflevering 1 volledig op Mil. Dood of de gladiolen.
De reden dat ik Rob verdenk is omdat ik hem niks verdachts zie doen, maar ook niks echt goeds zie doen. Ik denk dat de mol vaak in het begin zoveel mogelijk buiten zicht wordt gehouden.
Nou, hopen dat vanavond eindelijk het moment komt dat Leonie naar huis moet
Op een of andere manier heb ik steeds dat degene waaraan ik me erger de verliezer is in de finale. Dus vrees van niet maar fingers crossed
Oei slecht voorteken! Had dat met Olcay inderdaad ook. Of dat diegene de mol is (aka Margriet)…
Zolang ze maar niet wint of de mol is.
Ik had t ook met Sarah vorig jaar
wat was dit voor reclame?? was het een hint?
Miljuschka ziet er altijd zo leuk uit. Ook weer die jurk op de foto. Ik zou al blij zijn met de helft van haar uitstraling.
Hier kun je goed mollen.
Oh is dat een ding? Zou ik echt heel leuk vinden. Als ze dan recepten komt posten ofzo.
Wat een leuke opdracht!
Ik vind die sjaaltjes en haarbanden in Miljuschka’s haar zo leuk, dat ga ik onthouden voor de lente/zomer
Was ff vergeten dat Johan Johan heet. Dacht Harry
Ik vind dat ook zo leuk! Maar ik heb best een “lang” hoofd en ben bang dat het dan heel lelijk staat.
Onhandige Harry ook. Jeetje
Oh Johan was wel erg blij dat hij een vaas heeft gebroken.