Wie is de Mol? 2020

Spoiler over de hint

Die persoon heeft trouwens ook geen tattoeages op zijn handen, wat Rob wel duidelijk heeft

En @Lilyofthevalley Kunnen jullie dit in een spoiler plaatsen voor mensen die mogelijke spoilers niet willen lezen?

Samenvatting

De tweede foto vind ik ook niet lijken, maar de eerste is hij gewoon. Maar lees dus net van Lavinia dat de rest ook te zien was haha

Deze hints werden in de podcast van Trust Nobody alweer ontkracht… In een ander shot zag je die man met die vlag helemaal en het blijkt een Chinese man te zijn met inderdaad dezelfde schoenen als Rob. Verder hadden ze het ook over dat shot waarop je Rob ziet achter Rik en het blijkt dat je inderdaad meerdere kandidaten ziet en dat dat gefilmd is in de straat waar hun hotel zit. Zal waarschijnlijk dus toeval zijn.

1 like

Dit is pas het 3e seizoen wat ik kijk omdat mijn ouders het nooit wilde kijken thuis, dus ik ben nu begonnen via npo met het seizoen van 2005 en het is zo grappig haha.

Echt een crappy kwaliteit, al die mensen van vroeger lijken nog zo jong en de test is in… comic sans

Ze gaan hier (in de 1e afl dan) wel mega snel door de resultaten van de test heen, echt fijn

7 likes

Hahaha daar ben ik afgelopen weekend ook mee begonnen, slechte beeldkwaliteit en ze hadden toen echt wel veel vaker ruziemomentjes

1 like

Ah je moet ook echt 2008 kijken als je klaar bent met 2005.

2 likes

En het derde seizoen uit 2002 (met onbekende Nederlanders), dat vind ik nog steeds het leukste seizoen ooit.:grinning:

1 like

Ja 2008 is leuk! @NInja
2005 is toevallig ook het eerste seizoen dat ik ooit gezien had (als ik mocht opblijven en kon terugkijken dan)

Op elke groepsfoto staat miljuska ongeveer in het midden met de handen in de zij. Is dit eenzelfde foto die herbruikt wordt? Zou dit iets betekenen?

Ik twijfel over mijn punten vanavond. Tot nu toe heb ik telkens allea op één persoon gezet. Maar misschien dat ik toch eens moet spreiden. Wat doen jullie?

Niet teveel spreiden. Op 2 personen deze week, maar vanaf volgende week denk ik op 1 iemand. Hangt een beetje af of het wat duidelijker wordt.

1 like

Ik zet nog in op twee personen. Had eerst alles op Rob gezet, maar ik vertrouw dat toch niet helemaal :sweat_smile:

2 likes

Ik twijfel ook heel erg over Rob. Miljuschka en Leonie vind ik ZO duidelijk dat ik teleurgesteld ben als één van hen de mol blijkt te zijn. Ik denk dat ik ga spreiden op Rob en Nathan.

2 likes

Ik heb gespreid op 2, net als vorige week. 2/3e van mn punten op Claes, de rest op Nathan.

1 like

Ik doe al vanaf het begin op Claes met de hoop dat als ik het iedere week goed heb, ik de maximaal te halen punten heb. Tot nu toe gaat het goed maar het is natuurlijk wel een risico want als het mis gaat ben ik alles kwijt

1 like

Ik doe normaal ook alles op één persoon. Net als @NInja voor maximale punten of niets. Twijfel wel heel erg.

Ik heb mijn punten ingezet op Rob, Nathan en Leonie. Ik zette eerst steeds in op Miljouschka ipv Leonie, maar iets in mij zegt dat ik Leonie niet alleen maar moet afstrepen omdat zij zo obvious molt. Zou het wel heel jammer vinden als Leonie de mol is.

haha ik heb dit ook! gewoon all in

1 like

Ik wilde al m’n punten op 1 persoon inzetten (Claes, maar ik heb geen idee) maar was vorige week vergeten punten in te voeren dus sta nu al mega laag

1 like

Ik ga ook voor Rob en Nathan