Ziggo 128 stond er volgens mij. Maar helaas betaalde zender
Oooh ik ga NU kijken!
Moet je abbo voor hebben. Maar online kan ook en das gratis
Moltalk pas om half 11
Oh dit heb ik blijkbaar. Kijk het nu.
Op wie zat Johan nou? Viel me wel op dat ze allemaal op Buddy of Mil zaten. Ik juist niet haha
Moltalk is op NPO Start (www.npostart.nl) -> Live -> NPO1 Extra : Nu!
Ik geloof niet dat leonie in staat is dat emotionele te spelen. En daarmee kan ik me niet voor stellen dat zij de mol is�
En die Nathan haha, als hij iets over een kandidaat mag zeggen, deze man moet nou zoān positiviteitscoach worden ipv al die insta tutjes hahaha
Ik heb nog nooit zo lang nog al mān punten weten te behouden, yesss
Het zou toch wat zijn dat Nathan de mol is
Zie nog gebeuren dat hij dan sorry gaat zeggen tegen de verliezende finalist. Zoān lieverd is het wel.
Mijn gilletje van vreugde bij Johans rode scherm was zo hard dat mijn kat schrok en van de bank kukelde
Ben echt blij dat Johan er uit is. Wat vind ik hem vervelend! Vind het ook gek dat zijn gedrag echt is. Hoopte dat ie zo deed omdat hij de mol was.
Heb ook iets bedacht. Wat nou als de titel van de aflevering niet op de mol, maar op de afvaller slaat? Dit baseer ik wel alleen op deze aflevering waar Johan zowel de laser als de waaier aangeraakt heeft. Heb niet gecheckt hoe dat zit bij de vorige afleveringen en of widm dat überhaupt zo aanpakt.
Ooo bij moltalk zat er in een tweet dat bij Claes als enige het ondergrondse mario deuntje zat, dat zou echt een leuke hint zijn haha
Als ik nu iemand moest kiezen zou ik denken Nathan
Oh ik hoop juist echt niet dat Nathan het is, van mij mag hij er wel uit.
Haha ik ben ook Nathan-moe
Ik kom alleen even kijken wie er uit is want heb een feest en dit nieuws maakt het nog beter! Joejoeee
Wat zou het dan met de vorige afleveringen zijn? Ik weet de titels niet meer
Ik las het dagboek van de afvaller.
Waarom moet hij twee keer benoemen dat het meisje dat op zijn huis past lesbisch is? Dat heeft toch totaal geen meerwaarde. Je gaat toch ook niet schrijven āde hetero man die op mijn kat heeft gepastā
Ja ik las dit ook en ik dacht al: Wanneer wordt dit relevant voor het verhaal? Maar dat wordt het gewoon nergens. Heel apart.