Ik dacht nog heel even dat hij haar in bed zou “betrappen” ofzo. Maar zelfs dan was het niet nodig geweest om te vermelden.
misschien is het een onbeantwoorde liefde van hem
Ik kroop onder het bed en zag haar helemaal weggedoken in een hoekje. Haar ogen keken me groot aan en ze begreep er duidelijk niets van.
Ik had even gemist dat het om de kat ging.
Maar. Erg raar hoe hij schrijft over de oppas. Heeft er totaal niks mee te maken. Misschien een beetje fobie?
Nou echt hoor, hier erger ik me dus zo aan. Het heeft helemaal geen relevantie voor de rest van het verhaal, waarom is ze niet gewoon een meisje wat op zijn huis past
Ja, ik dus ook niet. Gister vond ik het super slim bedacht. Als ik vandaag tijd heb, zal ik het even opzoeken en kijken of het klopt.
Is humor denk ik. Als cabaretier moet je dit soort details natuurlijk uitvoerig benadrukken want dat is grappig.
Ohja natuurlijk. Dom van mij. Kreeg op Facebook ook al haat over me heen. (nog een domme actie: reageren op Facebook) Ik moest me niet zo aanstellen en overal een probleem van maken.
Ohhh ik zie het (denk ik). Van mij mag Johan alles zeggen wat ie wil hoor, maar dan moet het wel een reden hebben. Dit is gewoon…vreemd.
Ik zocht op waar Johan eigenlijk ‘bekend’ van is. Op de website van widm staat o.a dit: Medio 2017 stopte hij met lesgeven en maakte een show over zijn seksleven, waarmee hij ook in Groot-Brittannië optrad.
Oké
Was zeker een korte show…
Ik heb nog nooit een stukje van zijn cabaretshows gezien maar kan me ook zo niet voorstellen dat die grappig zijn?
Oh jongens, ik was zó blij dat hij eruit ging, haha. Vast een aardige jongen verder, maar hoera, ik hoef me niet meer weken aan hem te ergeren. Qua mol nog steeds geen flauw benul. Zat lang op Leonie, maar dat geloof ik ook niet helemaal meer. Nooit zo ‘zwevende’ geweest als dit seizoen.
Aflevering 4 heet misleid en kan slaan op dat ze kijker misleid wordt omdat er niemand afvalt. Maar eerlijk gezegd kan ik aflevering 1,2 en 3 niet verklaren. Dus ik gok dat dit helemaal niks betekent.
Ligt het aan mij of zijn de opdrachten dit seizoen tot nu toe allemaal zo flauwtjes? Ik hoop dat er nog wat meer fysieke of spannende, grotere opdrachten aankomen want de saaiheid neemt wel wat de overhand.
Thank god zitten Miljuschka en Claes er nog in.
Ja er is geen klap aan. Ik spoel soms zelfs door omdat het zo saai is. Zoals die waaier opdracht, ze gaan het sowieso zo monteren dat wij als kijker niks zien dus het enige dat je ziet zijn mensen die moeilijk kijken en rennen.
Ja ik hoorde het ook! Vond het al zo dom
Volgens mij spreekt hij haar naam al het hele seizoen verkeerd uit.
Klopt!
Ja het is me vaker opgevallen al dat heel veel mensen Miljuschka uitspreken als Milouska en het irriteert me echt mateloos. Niet alleen Rik, maar ook andere kandidaten en in podcasts. Miljuschka spreek je toch uit als Mil-joesj-ka en Milouska als Mie-loes-ka, lijkt mij toch wezenlijk anders?
Net als mensen die Klaas zeggen tegen Claes, dat doen vooral de kandidaten
Vind dat echt gek, Miljuschka en Claes zijn helemaal geen moeilijke namen en als ze dat wel waren mochten ze er wel wat meer moeite in steken om het goed te zeggen