Helemaal mee eens, voor spannende opdrachten ga ik maar De Mol België kijken…
Ik zeg mie-joe-ska is dan verkeerd?
Als een persoon met een ‘’‘moeilijke naam’’’ ben ik het hier roerend mee eens. Hoeveel moeite is het nu om even goed te lezen/te vragen hoe je een naam uitspreekt? Vind dat echt een teken van respect, dat je daarop let. Super vervelend om mensen steeds te moeten corrigeren.
https://www.ad.nl/show/widm-afvaller-moest-inbreken-in-eigen-huis-om-geheim-te-bewaren~a3d8cad1/
Ook hier moest hij weer vertellen dat er een lesbisch meisje in zijn huis zat. ARGH.
Jeetje, zo random
Volgens mij vindt hij dat zelf een super interessant/apart gegeven?
Hij vertelt het niet nog een keer, dit ‘artikel’ is gewoon een samenvatting van zijn afvallersdagboek incl quotes.
Maar goed het slaat sowieso nergens op om dat te vermelden nee. ‘Het was een doordeweekse dag, dus op zich zou dat lesbische meisje wel gewoon aan het werk zijn.’ Oh fijn dat je dat erbij vermeldt Johan, anders zou ik toch haast denken dat dat lesbische meisje lag te scharen in zijn bed. Wat een non-informatie en ook slecht geschreven. En dan is hij notabene ook nog een boek aan het schrijven Werktitel zeer waarschijnlijk: Het lesbische meisje. Of nog erger, iets erbij over haar uiterlijk. Een mooi, lesbisch meisje met een opwaaiende zomerjurk. En dat betreffende vrouw dan alleen maar beschreven wordt door een of andere belegen lul en nergens zelf iets te zeggen krijgt. (Graag gedaan Arnon Grunberg/Tommy Wieringa hier is het plot van jullie nieuwste roman.) Het is weer treurig gesteld met de vaderlandse letteren.
Ga dan maar niet de comments op Facebook lezen. “Prachtig geschreven Johan! Ik heb van je genoten!” En dat dan zo’n veertig keer.
Omg dat meen je niet
Haha. I can’t.
Ah shit. Had eigenlijk gehoopt dat buddy het zou zijn, maar denk het indd ook niet. Gewoon omdat er altijd wordt gezegd ‘trust no buddy’ en ik dat heel grappig vind (i know slaat niet op hem)
Hahaha dit ga ik zeggen als iemand vraagt wie ik verdenk.
‘Uh ja hallo ze zeggen toch gewoon al dat het buddy is, hoezo twijfel jij nog dan,!hoe duidelijk kan het zijn???’
Dat Buddy en Nathan elkaar Bud en Naat noemen vond ik ook wel geinig🍑
Ik heb 2005 nu trouwens afgekeken, vond het best een leuk seizoen maar vooral om de verschillen de zien haha. Je merkt wel dat er hier ook nog geen technische opdrachten waren met computers en zo. En heel vaak als ze een opdracht niet haalden was het van ‘o dan krijg je nog een opdracht om het nog te redden’
Wist al wel dat Yvon Jasoers de mol was maar het was wel interessant om te kijken hoe dat dan in de edit was gedaan.
Wat ik het gekste vond was dat iemand eruit was en terug kwam op een Ron-achtige manier (maar dan dat het wel lukte), maar dat mensen hem verdachtte als mol?? Hallo hij is eruit geweest dan is hij toch niet de mol
Zeg dit soort dingen niet. Stel dat Johan terugkomt. Dan word ik gillend gek
Nee, volgens mij niet. Wel iemand die eruit ging, terugkwam en won!
Klopt!
Paul Rabbering
Hij was toch niet de mol? Hij was de winnaar en ontmaskerde Inge Iepenburg. Dat is echt anders hoor!
(@Amaura)
Dat zeggen ze toch ook haha?
Oh, sorry… ik heb de tussenliggende berichten gemist…
Ik kan weer rustig ademhalen haha