Wie is de Mol? 2020

Aaah voor m’n punten is dit gunstig, had veel punten op Rob. Vind het wel jammer, vind Claes een leuke kandidaat

1 like

Ik hoop zooo dat leonie niet de mol is. Ze doet zo dom soms en vraag me dan af ben je nu aan het mollen maar zeg je niet of ben je echt dom aan het doen.
Of ben je de mol en acteer je heel nep :unamused:

6 likes

Ja maar hij heeft sowieso weinig gezichtsuitdrukkingen vind ik

1 like

Maar hij zat op Buddy toch?

Rob is echt nep verdrietig

1 like

mooie keer’l

1 like

Volgende keer eindelijk lasers yas

6 likes

zag ik Nikkie???

1 like

Jaa klopt!

1 like

Zo stom dat het nu niet op tv is

Die laatste biecht van Rob lijkt me echt zo’n biecht waarin hij als mol zegt: “ja echt klote dat ik daardoor al wist dat Claes naar huis ging”

1 like

Ik vind Leonie zo irritant. En ze zitten ook allemaal op haar dus laat haar niet de mol zijn

1 like

Al mijn punten weg, huilennn. Heb nog nooit de poule gewonnen en nu weer niet haha.

Volgende keer beter, maar nu gok ik echt op Nathan

Bij opdracht 2 was iedereen €500 waard als ze in het goede vak stonden en €10 als ze in het verkeerde vak stonden. Bij het cashen moest er 1 iemand uit zijn vak, waardoor de max. Opbrengst €2.500 was. Daarom ging er ook maar €10 af toen Leonie cashte, zij stond in het verkeerde vak.

Ik denk dat Rob de mol is. Betrokken bij het foutje qua telefoonnr in opdracht 1 en wilde als eerste verkennen: zodat hij vast wat enveloppen kon omwisselen? Of kokertje goed kon wegstoppen? Kwam ook zonder kokertjes naar buiten en gebruikte de volle 5 minuten, verdacht verdacht.

3 likes

Na deze aflevering ben ik echt zeker van dat ik de mol heb gezien. Het is Rob.

• Rob heeft 1 stap naar voren gezet met het meten. De ideale plek om te mollen.
  • Hij gaf hele rare adviezen, hij vond eerst dat hij naar de laatste plek terug moest. En had later met Nathan een gesprekje over ‘zo stonden wij toch?’
  • Rob gaat als eerste naar binnen en neemt daarvoor het initiatief. Hij kan zo makkelijk enveloppen van positie verplaatsen of weghalen. Hij weet namelijk voor welke hij moet gaan. En neemt als enige geen zand mee.

Hij is volgens mij oprecht geëmotioneerd als Claes eruit gaat. Ik heb wel eens gelezen dat mollen het proces naar de executie heel moeilijk vinden om te acteren, maar niet de emotie erna. Ook zij voelen zich verdrietig/schuldig etc. als er iemand naar huis gaat, waar ze veel mee op trokken.

16 likes

Ik bedacht net ook iets. Rik zegt “de mol is tevreden.” En Rob heeft dus het woord tevreden op zijn arm getatoeëerd. Oke ja zo heet zijn album. Maar er waren deze aflevering ook wat shots van pepers. Heeft hij ook een tattoo van.

7 likes

In moltalk zeiden ze dat de enveloppen van de juiste plek zijn gepakt, dus ze zijn al eerder verwisseld. Ik denk dat je dat of als een van eerste doet of dt Nathan dat zelf heeft gedaan.

Ik heb ook steeds het gevoel dat Rob heel weinig zijn scherm te zien krijgt maar ik heb geen zin om het uit te zoeken. Vandaag ook weer geen scherm en volgens mij heeft hij dat vaker.

De uitgelekte foto’s zijn van volgende week, dus vanaf nu is 't weer voor iedereen onbekend wie eruit gaat. Ik denk dat Leonie de volgende is.

1 like

Aaah arme Claes. Door geluidsoverlast moesten ze bij de executie telkens stoppen met filmen. Hij heeft dus heel lang moeten wachten voor hij zijn scherm te zien kreeg.

8 likes