Aah wat een mooi verhaal heeft hij ervan gemaakt zeg, echt een lieve man volgens mij
Ahh echt een mooi verhaal (zo moet dat Johan)
Ik hoop stiekem dat hij terug komt maar die kans is echt minimaal denk ik
Al bleef ik na dit verhaal wel achter met een grote vraag: wat is de seksuele geaardheid van Claesâ vertrouwenspersoon? En zijn kitten?
Wel echt jammer dat hij eruit is, hij lijkt me supersympathiek.
Ik was er echt van overtuigd dat Claes de mol was Nu moet het wel Nathan zijn (want Rob vind ik niet leuk en de andere drie zijn het sowieso niet)
Het viel mij trouwens ook op dat bij de executie als alleen Rob en Claes nog hun scherm te zien moeten krijgen, Claes daarvoor steeds oogcontact probeert te maken met Rob, maar die doet alsof hij niks ziet (geloof ik niks van) en blijft stoĂŻcijns voor zich uit kijken. Misschien omdat hij al wist dat Claes het rode scherm zou krijgen en het hem daarom niet zou lukken om hem recht in zijn ogen te kijken op dat moment? Zou het wel echt jammer vinden eigenlijk als hij de mol is want ik vind hem echt een fucking dweep. Maar goed, hopelijk wint Nathan dan.
Oh en even iets totaal anders. Zag het net weer voorbij komen. Mensen die Miljuschka verdenken met als argument dat ze vanwege haar achtergrond een goede mol is. Doelend op Holleeder. Ik vind dat zo smerig. Alsof zij er ook maar iets mee te maken heeft dat een familielid van haar zo verknipt is. Dat heeft toch 0,0 te maken met haar eventuele kwaliteiten voor het wel of niet zijn van de mol.
Nee, volgens mij is dat niet zo bedoeld. Meer van: dan ben je gewend om goed op mensen te letten, kun je een andere rol aannemen, en anderen goed âlezenâ. Dat doelt meer op het leven dat zij en haar moeder noodgedwongen leven, dan op de daden van haar oom.
Ah ja vanuit die redenatie snap ik het. Al denk ik nog steeds niet dat de programmamakers dat zouden gebruiken als reden om haar de mol te maken. Maar er zijn dus ook mensen die reageren met âZe is familie van Willem, achterbaks doen zit in haar bloed.â Dat vind ik niet fair.
De seksuele geaardheid van Arjen is homoseksueel. Het is zijn ex en ze hebben over en weer aandelen in elkaars werk. Zân kitten moeten we even aan Johan vragenâŠ
Ja dit viel mij ook heel erg op. Ik zat op Nathan, maar hierdoor ben ik Rob ook gaan verdenken. Ga mân punten over hun spreiden.
Ik heb dit ook al meermaals gehoord. âPerfecte kandidaatâ etc.
Heel vies.
Ik vind acteurs altijd de gevaarlijkste kandidaten.
Ja dit viel mij ook op!! Echt alsof ie al wist dat zân kamergenoot naar huis zou gaan
Ja ik vermoed ook wel een beetje Rob. Maar heb steeds ingezet op Mil en Nathan, dus weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Inzetten op wie je wilt dat de mol is is nooit echt een goed idee misschien toch Rob meenemen.
zou er anders onder die hoed al die tijd een pluche mol zitten?
Zou wel vet zijn
Kunnen zulke dingen niet gewoon in een spoiler
Ik wil helemaal niet weten wie de volgende is die eruit gaat.
Ik heb de aflevering pas gisteren kunnen kijken. Vind de opdrachten wel wat saai dit seizoen.
Dan moet je niet in dit topic kijken?
Ooh sorry, beetje gek geformuleerd misschien. Maar dat van Leonie is puur een gokje, ik bedoelde juist dat je vanaf nu niets meer aan de spoilerfoto hebt, zeg maar
Je kunt toch wel in dit topic meelezen zonder dat je wilt weten wie er volgende week uitgaat?
Als het gewoon speculatie of theorieĂ«n zijn, vind ik dat want anders dan dat iemand bv zou posten âik heb de finalisten op het vliegveld gezien en dit zijn zeâ.
Maar ze weet niet zeker dat Leonie er uit gaat dat is wat zij denkt. Die foto waar ze het over heeft liet zien welke vijf kandidaten er nu nog over zijn.