Wie is de Mol? 2020

Gelukkig. Soms lekken er wel kloppende geruchten uit en dat vind ik gewoon jammer :blush: Maar in dit geval was mijn reactie een beetje overdreven dan.

Hebben jullie dit gezien? Het betekent denk ik iets met stations? Maar wat.

Echt geeeen idee maar ben wel super benieuwd! Zou wel leuk zijn als ze er nog even een dikke plottwist in gooien

Je hoort dat omroepgeluidje van NS/Schiphol (daar is nog discussie over). Daarna zie je de datum van aanstaande maandag.

1 like

Ik denk al een hele tijd dat Nathan de mol is, maar twijfel sinds vorige week toch over Rob… Maar ik wil niet meer spreiden, dus heb toch maar al mijn punten op Nathan gezet :crossed_fingers:t4: en ik hoop dat Leonie er vanavond uitgaat

1 like

Ik twijfel zo erg wat ik met mijn punten ga doen. Spreiden vind ik nu heel riskant. Maar stel je zet alles op ƩƩn persoon en die gaat eruit. Misschien doe ik toch 50/50 op Rob en Nathan.

2 likes

Het enige voordeel aan al mijn punten kwijt zijn is dat ik niet meer hoef in te zetten op iemand :sweat_smile:

3 likes

Maar Nathan kan eigenlijk de mol niet zijn toch? Hij koos geld voor de pot ipv wandeling door het park met die waaiers. Dat zou de mol toch nooit doen. Ik denk nu Rob.

Tenzij hij wist dat hij dat geld weer kon verspelen bij de opdracht met de enveloppen. Want dat was weer -200. Al zit ik nu ook meer op Rob.

1 like

Oe mensen, wat wordt het spannend! Even twee polletjes voor we beginnen:

Wie is de mol?

• Buddy
  • Leonie
  • Miljuschka
  • Nathan
  • Rob

0 stemmers

En wie gaat er vanavond uit?

• Buddy
  • Leonie
  • Miljuscka
  • Nathan
  • Rob
  • Niemand

0 stemmers

Hahaha kan Nathan er niet uit?

Oeps, hopelijk aangepast! Thanks, was zo bezig met hoe je Mil’s hele naam spelt… :grimacing: :blush:

Ik zit ook zo te twijfelen over Nathan. Heb nu gespreid op Nathan en Rob, omdat ik niet op 1 durf te gaan. Heb elk jaar namelijk een tunnelvisie op de verkeerde (Jochem, Simone, Rick-Paul… :joy:).

Ik blijf elke keer maar stemmen dat Leonie naar huis gaat maar tot nu toe heeft dat nog niet echt z’n vruchten afgeworpen

Eens moet het gebeuren! (Toch? Dat hoop ik…) Ik duim vanavond met je mee!

2 likes

Er is maar 1 optie dat ze er niet uit zou gaan, en dat is als ze de mol is.

Optie finalist als deelnemer bestaat in mijn ogen niet voor Leonie :joy:

Ik heb weer m’n punten (nog steeds alles!) gespreid op Rob en Nathan. Denk dat Leonie vandaag naar huis moet.

Ik denk dat Buddy en Leonie niet de mol zijn en denk nu zelf dat het Nathan of Rob is. Maar dan zou het wel leuk zijn als het Miljuschka is haha

Even een tussenstandje:
Dit forum denkt dat Rob de mol is, en niemand verdenkt Buddy. En jullie denken dat Leonie straks eruit gaat, en niemand denkt dat Rob eruit gaat!

Veel plezier!

5 likes

Zit er helemaal klaar voor!!

1 like