Dus wacht. Er kan vanavond ook niemand naar huis??
Dit hebben ze al een keer gedaan.
Wat gebeurt er
Mag je ook je eigen scherm kiezen?
Ik blijf dit moment zo spannend vinden door dat punten spel… Voorheen vond ik 't ook spannend, maar niet zo spannend als nu, haha
?? He?
Ze huilt bijna
haha dat hele bondje flikkert ff uit elkaar. Maar fijn dat Mil in elk geval een aflevering door is
Ik snap geen FUCK van deze extra “spanning”
Waarom denkt ze dat Rob een rood scherm krijgt.
Die denken nu dat ze in Nederland maar met twee kaarten kwartetten
Oh man deze groep gaat zelden strategisch te werk lijkt het? Of in ieder geval in deze aflevering. Bij die opdracht met de auto’s deed Leonie nog een poging om te overleggen wat het doel kon zijn, maar de rest loopt alleen maar kleuren op te dreunen en verder niets. En bij die foto opdracht staan ze allemaal gezapig de 15 omschrijvingen aan te horen en een beetje te lachen om de onmogelijkheid ervan. Snap dat je niet direct weet wat Rick gaat vertellen maar ik zou zodra hij 2 beschrijvingen heeft gehad snel opmerken dat iedereen omstebeurt 3 omschrijvingen moet onthouden? Nou ja weet niet of dat gewerkt had maar ergerde me gewoon aan het gebrek aan strategie vandaag
naja om haar eigen hachje te redden (mocht hij een rood scherm krijgen) is het wel slim
Ik snap hier niet zoveel van
Fackkk
Gaan ff paar bondjes kapot hier
Ik vind dit zo kut lol, stuur gewoon iemand naar huis
Hahahaha kut man. Last minute nog punten op Nathan gezet. Nu gaat hij er natuurlijk uit.
Neeeee als nathan nu weg moet he
THANKGOD
Zag je die knipoog?