Arm kind
Oei, verdacht⊠Ga al met al toch steeds meer de richting van Nathan op
Goede hint wel, maar ik zou het geen montagefout noemen denk ik? Kan zoveel redenen hebben waarom hij een ander vest droeg. De makers maken geen montagefouten
Wauw. Ben benieuwd
Ik kan het denk ik moeilijk handelen als goedzak Nathan de mol blijkt hahaha
Het zou mij wel echt héél leuk lijken als Nathan de mol blijkt te zijn.
Hetzelfde heb ik bij Miljuschka.
Ik hoop er ook op, volgens mij worden de molstukjes dan ook echt om te genieten. Maar ik denk dat het Rob is.
Wat ik wel een beetje gemist heb dit seizoen: een spannende opdracht (volgende week is er een glazen brug maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel RobĂšrt aan het abseilen in een waterval spannend haha)
En een opdracht waarbij al het geld vergokt kan worden.
Ja dat mis ik ook wel, maar dat zal denk ik niet gaan komen ook omdat dat soort dingen in China gewoon niet te regelen zijn (qua wat er âmagâ, mogelijkheden zijn er natuurlijk wel maar daar valt simpelweg geen toestemming voor te krijgen). Zoiets heb ik tenminste begrepen uit de podcasts.
Ja zoiets had ik inderdaad gelezen. Wel jammer dat dat dus zoân impact heeft op de inhoud van het programma.
Ja, ach, aan de andere kant is het natuurlijk wel tof om weer een ander land te zien en ik vind de opdrachten tot dusver op zich heel leuk. Die taxi-chauffeur, en met die groepen Chinese dames in die vakken en die selfie-opdracht bijvoorbeeld zijn wel weer heel grappig om hier te doen. Volgend jaar dan maar weer wat spectaculairder.
Vind het jammer dat er dit jaar weinig extra lagen in het spel zitten of hoe noem je dat. Zoân addertje onder het gras, wat in BelgiĂ« wel altijd heel goed gedaan wordt. Dat hele spannende van oeh wat zou er gebeuren en de wtf momentjes.
Ik ga de finale in Pathé kijken! lijkt me echt leuk
Ik weet alleen niet op wie ik mijn punten vanavond wil inzetten. Ik ben hier zo slecht in
Ben benieuwd of de finale weer in 2 is gesplit met de ontknoping, dan zouden er vanavond 2 uit moeten gaan of weer een keer een finale met 4 mensen
Ik weet ook niet op wie ik mijn punten moet zetten en wil ook niet op meerdere inzetten.
Ik wil ook niet meer spreiden vanaf nu en ik zit te denken aan alles op Nathan⊠Maar ik vind dat ook weer eng ofzo haha
Herkenbaar. Ik ga ook niet meer spreiden. Ik zit op Rob en heb besloten te blijven zitten. Maar ik hoop dat het Nathan is, die is zoveel leuker dan Rob. De gevonden aanwijzingen deze week zijn ook zo sterk op hem. Maar goed we zullen zien.
Er wordt ook wel gedacht dat er nu een uit gaat, en dan in de laatste aflevering voor de finale-test, aan het begin nog een. De regiseur heeft vorig jaar aangegeven de laatste aflevering ook spannend te willen maken. Anders zou er niemand uit gaan en je hoort de uitkomst pas in de finale. Dat levert een beetje een saaie aflevering op. Vandaar deze move, denken ze op een Wie is de mol-forum.
Jongens ik zit zo in de stress. Wil mân punten niet kwijt
Laat dit dan de aflevering zijn dat Nathan naar huis gaat
Ik zit ook in de stress, ik twijfel tussen spreiden op 2 personen of alles op 1 maar ik wil gewoon niet 0 punten hebben straks
Liever Leonie of Buddy. Beide mag ook.