Ik weet ook niet op wie ik mijn punten moet zetten en wil ook niet op meerdere inzetten.
Ik wil ook niet meer spreiden vanaf nu en ik zit te denken aan alles op Nathan⦠Maar ik vind dat ook weer eng ofzo haha
Herkenbaar. Ik ga ook niet meer spreiden. Ik zit op Rob en heb besloten te blijven zitten. Maar ik hoop dat het Nathan is, die is zoveel leuker dan Rob. De gevonden aanwijzingen deze week zijn ook zo sterk op hem. Maar goed we zullen zien.
Er wordt ook wel gedacht dat er nu een uit gaat, en dan in de laatste aflevering voor de finale-test, aan het begin nog een. De regiseur heeft vorig jaar aangegeven de laatste aflevering ook spannend te willen maken. Anders zou er niemand uit gaan en je hoort de uitkomst pas in de finale. Dat levert een beetje een saaie aflevering op. Vandaar deze move, denken ze op een Wie is de mol-forum.
Jongens ik zit zo in de stress. Wil mān punten niet kwijt
Laat dit dan de aflevering zijn dat Nathan naar huis gaat
Ik zit ook in de stress, ik twijfel tussen spreiden op 2 personen of alles op 1 maar ik wil gewoon niet 0 punten hebben straks
Liever Leonie of Buddy. Beide mag ook.
Zal er iemand naar huis gaan vandaag? Wat denken jullie
heb echt net al mijn punten op hem ingezet en hierdoor ga ik toch weer twijfelen. Volgens mij heb ik nog nooit zo getwijfeld tussen zoveel mensen
Oh niet door mij gaan twijfelen, ik denk niet dat hij er uit gaat maar ik hoop het wel want op de een of andere manier vind ik hem echt heel vervelend haha.
Ik zat heel erg op Rob en zette ook altijd in op Mil want volgens mij zou zij nog wel eens de winnaar kunnen zijn, en ook op Nathan want hints op hem vond ik veel subtieler. Ik begon Rob te obvious te vinden dus heb nu heel veel punten op Nathan en klein beetje op Mil voor als hij er alsnog zou uitgaan hahaha
Ik weet deze keer ook echt niet op wie ik mijn punten moet inzetten. Iedereen is zo verdacht! Die hint voor Leonie met die tijden vind ik zoān grote hint dat ik nu zelfs haar ga verdenken. Maargoed, ik heb mijn grootste deel van de punten op Mil, eigenlijk zonder goede reden dus.
Ok, nog even voor de aflevering:
Wie is de mol?
- Buddy
- Leonie
- Mil
- Nathan
- Rob
0 stemmers
En wie gaat eruit vanavond?
- Buddy
- Leonie
- Mil
- Nathan
- Rob
0 stemmers
Ik doe bijna alles op Rob en een beetje op Nathan
Ik ga vol op Rob! Maar Nathan kan t ook zijn. En Mil ook⦠haha
Ik dacht Rob maar denk nu ook wel nathan. De rest verdenk ik eigenlijk niet meer.
Vakantie op niet - centerparcs Duitsland heeft een prima verbinding met NPO
Ik zit klaar
Ah jongens we zijn al zo dik over de helft! Lekker negatief maar het aftellen begint hierna en dan is het weer zoooo lang wachten haha
De mol Belgiƫ begint bijna
Daar kijk ik echt naar uit!