Maar hij zegt oranje en hij moest oranje
“Smol ->” stond op de muur, met Buddy er naast. Is Mol! Tunnelvisie hier
De kleding van Leonie ken ik inmiddels uit m’n hoofd maar volgens mij had Mil 3 koffers mee haha, heeft zij elke keer wat anders aan?
Kijk nathan gaan
Haha ik wilde hier komen kijken of nog iemand dat zag!
Dacht dat het aan de kleuren van m’n centerparcs tv lag. Maar… ee staat niet exact zo’n fiets in andere kleur lijkt me🤷🏼♀️
Was vrij duidelijk in beeld haha
Nathan kan overigens nooit de mol zijn, hij haalt zoooveel geld binnen
Nee hoor. Volgens follow the money haalt hij zo ongeveer het minste binnen van iedereen.
Ow ja ik was ondertussen nog iets anders aan het doen dus zag het niet goed, vandaar
echt klaar met alle fietsopdrachten
Al de opdrachten zijn zooooo individueel! Ik wil meer groepsopdrachten, veel leuker om te zien!
Wat is Buddy een graftak steeds na afloop van die opdrachten zeg. Altijd verhaal halen
Al die shots van eten vind ik echt weer zo’n hint naar Mil. Net zoals de vogels bij Merel.
Hahahaha Mil!
Ik word zo intens blij van die Harry Potter muziek tussendoor. Is al de derde x dit seizoen ofzo haha. Zit er een hp fan bij de kandidaten dje over zijn😂
Ja ik ben echt zo’n enge fan die nu niks meer van de aflevering mee krijgt maar het stukje film in d’r hoofd herleefd …
Ik vind dit seizoen de jokers wat afwezig hoor. Nu weer een groene vrijstelling.
Hahaha ‘Rik’
Ik kan mn aandacht er slecht bijhouden merk ik