Alleen Rik wist het vorig jaar niet maar heeft er voor gekozen om het dit jaar wel te weten. Art wist het wel altijd.
Volgens mij wist Rik dit jaar wel wie de mol was en wilde hij het vorig jaar niet weten (omdat dat zijn eerste jaar was en hij niet per ongeluk iets wilde verklappen, heeft nu nog iets over gezegd in de podcast). Andere jaren verschilde het, volgens mij is het altijd keus van de presentator of diegene het wel of niet wil weten.
Oh en volgens mij wordt idd altijd als hij/hem naar de mol gerefereerd maar is dat neutraal bedoeld en is daar geen aanwijzing oid uit te halen.
Sowieso is WIDM het stadium van “oh de presentator zegt ‘hij’, dat zal wel een aanwijzing zijn” allang voorbij. Ik vind de hints en aanwijzingen soms ook tegenvallen, maar dit niveau zijn ze wel ontstegen haha
Nou ja toen alles op tafel kwam dacht ik wel wat een voedselverspilling. Tenzij het nog naar de productie ging buiten beeld of zo. Genoeg mensen die honger moeten lijden. Dus waarom zoveel bestellen als het toch nooit op komt.
Wie zegt dat het niet opkomt?
Niet relevant voor het spel maar mijn Nathan liefde past het best in dit topic. Ik zag in zijn stories dat hij gisteren met zijn zoontje naar de film van kruimeltje was. Waar Rob een mini rolletje in heeft en de titelsong van zingt. En ik vind het zo schattig om te zien hoe Nathan hem credits geeft.
Ik was vooral verbaasd dat zijn kind ook zo’n mat heeft.
Hahaha ja dat kind is gewoon een mini versie van hem.
Arm kind
Oei, verdacht… Ga al met al toch steeds meer de richting van Nathan op
Goede hint wel, maar ik zou het geen montagefout noemen denk ik? Kan zoveel redenen hebben waarom hij een ander vest droeg. De makers maken geen montagefouten
Wauw. Ben benieuwd
Ik kan het denk ik moeilijk handelen als goedzak Nathan de mol blijkt hahaha
Het zou mij wel echt héél leuk lijken als Nathan de mol blijkt te zijn.
Hetzelfde heb ik bij Miljuschka.
Ik hoop er ook op, volgens mij worden de molstukjes dan ook echt om te genieten. Maar ik denk dat het Rob is.
Wat ik wel een beetje gemist heb dit seizoen: een spannende opdracht (volgende week is er een glazen brug maar dat is niet wat ik bedoel. Ik bedoel Robèrt aan het abseilen in een waterval spannend haha)
En een opdracht waarbij al het geld vergokt kan worden.
Ja dat mis ik ook wel, maar dat zal denk ik niet gaan komen ook omdat dat soort dingen in China gewoon niet te regelen zijn (qua wat er ‘mag’, mogelijkheden zijn er natuurlijk wel maar daar valt simpelweg geen toestemming voor te krijgen). Zoiets heb ik tenminste begrepen uit de podcasts.
Ja zoiets had ik inderdaad gelezen. Wel jammer dat dat dus zo’n impact heeft op de inhoud van het programma.
Ja, ach, aan de andere kant is het natuurlijk wel tof om weer een ander land te zien en ik vind de opdrachten tot dusver op zich heel leuk. Die taxi-chauffeur, en met die groepen Chinese dames in die vakken en die selfie-opdracht bijvoorbeeld zijn wel weer heel grappig om hier te doen. Volgend jaar dan maar weer wat spectaculairder.
Vind het jammer dat er dit jaar weinig extra lagen in het spel zitten of hoe noem je dat. Zo’n addertje onder het gras, wat in België wel altijd heel goed gedaan wordt. Dat hele spannende van oeh wat zou er gebeuren en de wtf momentjes.
Ik ga de finale in Pathé kijken! lijkt me echt leuk
Ik weet alleen niet op wie ik mijn punten vanavond wil inzetten. Ik ben hier zo slecht in
Ben benieuwd of de finale weer in 2 is gesplit met de ontknoping, dan zouden er vanavond 2 uit moeten gaan of weer een keer een finale met 4 mensen