Oh dit is ook helemaal prima
Oh yes
Wist het haha. Zij was zo obvi nie de mol
Yes die is naar huis
Haha yess doei Evi we zullen je niet missen
Haha Omg ik dacht dat evi er lang in zou blijven vanwege spoiler
dus ben ook meteen veel punten kwijt
Ik had volgens mij vet veel punten op Evi ingezet vanwege dat artikel 
YAAASSSSS
Hahaha zij was een van mn hoofdverdachten, doeiiiii
Ik vond Evi altijd zo leuk bij Expeditie Robinson, maar ik ben nu blij dat ze naar huis gaat, volgende week Sarah graag!
Lekker korte uitslagronde haha alle relevante info gelijk bij de eerste twee: de leukste blijft en de stomste gaat weg. Dikke prima.
JAAAAA YES DOEIIIIII
Had Evi gezegd wie ze verdacht?
Ik ga voor die vrouw met die krullen. Weet nie waarom
Ik denk ook Sarah of sinan, maar hoop dan sinan (of robert natuurlijk)
Ja, denk ik ook.
Moet altijd zo lachen als ik Chris zie haha want dan moet ik altijd denken aan zijn seizoen en dat hij eruit moest en dat niet geloofde. En dat hij in het hotel en het vliegtuig nog dacht dat het erbij hoorde en dat hij er nog in kwam hahha zo mooi was dat.
Bij Chris denk ik altijd aan Jochem meijer die hem na doet
Robert die als een hinde de lasergame test doorloopt is voor mij nu al het tv-moment van het jaar.
Wel mis ik iemand met humor in de groep. En Evi die het spel verlaat en het niet jammer vindt. Krijg daar een gevoel bij alsof de ‘bn-ers’ vooral mee willen doen omdat er zoveel mensen naar kijken en het goed is voor je visibility op tv. Niet omdat ze het zo geweldig vinden.
Ja ik vond het ook een beetje raar dat ze zei van dit is echt geen spel voor mij want ik ben een gevoelsmens blabla. Ja dat weet je toch van tevoren? Ik vind widm iig wel echt een spel waarbij ik me goed kan voorstellen hoe het zal zijn qua opdrachten, bondjes, constant opletten en onthouden, wantrouwen en spanning etc. Ik zou daarom ook nooit meedoen haha lijkt me verschrikkelijk.