Wie is de Mol? 2020

Luf Iedereen die zich ook aan Sarah ergert.
In mijn omgeving snapt NIEMAND zie als ik zeg dat ik haar stom vind zonder duidelijke reden.

10 likes

(dit moest als reactie op @Kruiswoordpuzzel)
Ik vond haar superirritant in de serie Meiden van de Herengracht (@kali tipte die) en ze lijkt best wel op het karakter dat ze daar speelde. Dus ik vind haar hier ook irri.

Evi vond ik dan wel weer leuk (impopulaire mening hier geloof ik).

Volgens mij zegt Evi dat gewoon omdat ze niet goed tegen haar verlies kan maar ‘t niet wil laten merken

En mijn vriend heeft een crush op Sarah zei hij net :tired_face:

Dit is toch gek? Ik zou liever een vrijstelling hebben dan 1 joker.

12 likes

Godver ik ben een beetje verliefd op Niels. Op naar het opbiecht topic maar

18 likes

Ik vind Nikkie echt verspookt
 en hoe ze klinkt, vreselijk

ja volgens mij wilde hij niet weten wie de mol was!

Nee niet het opbiechttopic, in dit huis zijn we trots op onze crush op Niels

17 likes

Ik vraag me af of ze een joker en vrijstelling misschien door elkaar haalde? Of het is een hint

1 like

Ik denk dat ze het inderdaad gewoon niet snapte

Oke ik zit nog steeds in de Rick - Paul tunnel en ik kom er niet meer uit. Hij gaf de verkeerde lengte door. Als mol zijnde kan je ook heel goed alle goede cijfers aanwijzen om vertrouwen te winnen, je weet namelijk toch al dat de antwoorden die genoemd worden niet goed zijn. Vervolgens ‘maar’ 50 euro binnen halen, ook dit zorgt voor vertrouwen van de groep. Dit om vervolgens natuurlijk lekker veel geld er uit te spelen door te blijven zitten.

Net zoals dat hij vorige week zijn hand wilde opsteken voor het geld ipv de vrijstellingen, totdat hij zag hoeveel hier voor kozen en hij toch zijn hand weer snel omlaag deed.

Hoop dat ik er helemaal naast zit, want ik vind hem veel te obvious. Wellicht moet ik hem daarom dus toch gaan afstrepen.

9 likes

Ik vond het ook gek dat Sarah zei dat je echt heel veel hadden kunnen verdienen, maar dat ze wel blij was zo. En dan daarna er uiteindelijk achteraan ‘ja want €300 is natuurlijk ook al iets’. Maar misschien meende ze het, of ze wilde zichzelf verdacht maken.

1 like

Ik snap het niet helemaal. Iedereen verdacht Evi als mol maar zij ligt er uit. Evi had Rick Paul, Evelien en Sinan in het vizier dacht ik. Misschien een reden om hen toch minder te verdenken?

1 like

Wij keken met vrienden dus heb het laatste stukje niet zo goed kunnen volgen. Zei hij nou dat ze de test alle 10 met evenveel fouten gemaakt hadden en dat ze daardoor gingen kijken naar degene die er het langst over gedaan heeft?

Volgens mij lezen alle kandidaten weleens tekst op van een scherm als ze individueel in beeld zijn? Zo kan er verwarring gecreëerd worden bij de kijkers.

Vorig jaar was dat superduidelijk bij Olcay, je zag gewoon haar ogen steeds van links naar rechts bewegen :sweat_smile:

3 likes

Oh ik had geen idee! Zou goed zoiets geweest kunnen zijn idd

Ja ik had dit ook zo opgevat. Al kan één iemand 10 talen spreken, als de rest een taal niet spreekt kun je je niet gezamenlijk verstaanbaar maken.

Ik had hem opgevat als het aantal unieke talen dat de kandidaten kunnen spreken. Maar ik denk dat je het als allebei kan interpreteren, vind de vraag slecht geformuleerd.

Als er ‘Hoeveel talen kunnen jullie allemaal spreken?’ of juist ‘Hoeveel talen spreken jullie in totaal?’ had gestaan was het al veel duidelijker geweest.

1 like

Evi had alles op 1 persoon ingezet volgens haar dagboek. Aangezien we niet weten wie, kun je er weinig mee.

Nouja ik dacht meer dat als 1 iemand een taal spreekt, dat al genoeg is om je verstaanbaar te maken als groep, aangezien je gewoon 1 persoon kunt aanwijzen als woordvoerder