ik vind de groep niet zo super eigenlijk. Heel overdreven en amicaal ouzo
Ik vond het gek dat bij die huisdieren vraag, Robèrt meteen zei: ik heb twee katten, maar uiteindelijk maar 1 vinger opstak. Ze hadden ook 7 huisdieren in totaal en 6 die ze moesten uitlaten. Kan dus niet met twee katten. Verdacht Robèrt, heel verdacht. 
Ik had ergens gehoord dat Nikkie ook de verkeerde lengte doorgaf? En de verkeerde schoenmaat?
Ja alleen Nikkie verdenk ik sowieso niet. Ik heb er eigenlijk een hoop die ik niet verdenk hahaha.
Dit zou wel een hele goede hint kunnen zijn.
Ik denk eigenlijk ook dat Sarah een nepmol is. En Niels ook. Ze doen beide zo opvallend dingen fout.
over nikkie
Heel bizar om hier over na te denken maar ik vraag me echt af of we er iets van gaan terug zien in het programma. Op een gegeven moment moet ze wel te horen krijgen dat het slechter ging met haar broertje. Stapt ze er dan uit of weten ze het zo te bewerken dat ze zogenaamd de test het slechtst maakt? Ik vond haar al wel afwezig bij die laser-opdracht
Tijdens welke opdracht is dit? Iemand een idee?
Ik heb net mijn punten ingezet, maar ik heb echt geen idee op wie ik moet gaan? Ik vind het erg leuk om te kijken, maar het heeft nu op een of andere manier meer wat van een serie oid dan het ontmaskeren van de mol.
Op wie heb je ingezet? Ik heb op Evelien, Rick Paul en Sinan. Maar ik doe ook maar wat 
Ja same ik heb echt geen flauw idee, ik vind het ook veel minder leuk/spannend dan andere jaren op de een of andere manier? Ik kijk ook steeds maar half
Maar vanavond ga ik voor het eerst live kijken
Wie gaat er vanavond naar huis?
- Sinan
- Evelien
- Jamie
- Merel
- Niels
- Nikkie
- Rick Paul
- Robert
- Sarah
0 stemmers
Op Robert, Rick Paul en Evelien. Maar dus echt geen flauw idee… Ik heb ook eigenlijk op Robert ingezet omdat ik het leuk zou vinden als hij de mol blijkt te te zijn, niet zozeer omdat ik hem verdenk.
Ik heb ook vaak dat ik het halverwege het seizoen leuker vind, omdat ik dan de deelnemers pas een beetje ken en echt mensen ga verdenken. Alleen is het dan wel altijd jammer dat het seizoen dan alweer zo snel voorbij is.
Ja, dat is waar!
Ik heb op vier ingezet: Rick Paul, Evelien, Merel en Jamie. Twijfel of ik de laatste nog ga schrappen
Ik heb trouwens ingezet op Niels, Rick Paul en Sarah maar dat is echt op niks gebaseerd
Ik heb ook op Evelien, Merel en Rick Paul ingezet.
Ik hoop dat Sarah er vandaag uitvliegt!
Ben benieuwd vanavond, eerste keer dat ik live kan meekijken!
Jaa, zelfs als ik de punten al heb ingezet. Super veel!
Ik heb op Merel, Rick-Paul en Sinan ingezet, maar weet het niet zeker haha