Wie is de Mol? 2020

Ik kan me zelfs nog herinneren dat ze in de musical Wicked ging spelen (Glinda, alternate van Chantal Janzen) en dat ze als “Keet” op de posters stond, ipv als zichzelf.

Ik ken alleen Nikkie. Kijk eigenlijk nooit naar haar video’s maar vind het toch leuk dat ze meedoet!

De officiële leader staat online met de kandidaten.

2 likes

Ik heb met sint-dobbelen dat spel gekregen van de Mol. Weet iemand of het leuk is? Kan niet wachten het te spelen maar krijg geen 3-6 mensen bij elkaar die dat leuk vinden. :sweat:

Lijkt mij wel leuk. Probleem is heb heb ook nooit 3 mensen bij elkaar !

Haha jezus ik dacht “wow ik ken er 3!” maar ik zag Rick Paul van Mulligen (whoever that is) aan voor Katya :roll_eyes::woman_facepalming: Want die zou uberhaupt al mee doen

2 likes

Het is wel een leuk spel! Ik vind de vragen echter wel heel moeilijk, bij mij in de familie heeft nog nooit iemand echt hoeven mollen, omdat we 9 van de 10 vragen al sowieso verkeerd hadden, haha. Wat ik ook jammer vind is, dat je op een gegeven moment alle landen hebt gehad en je dan eigenlijk niet meer kunt spelen, omdat je het antwoord al weet. Je hebt nog wel een uitbreiding set met nieuwe landen overigens.

Nog anderhalve week :hugs:

7 likes

Jeetje zo snel al?!?! Echt leuk! :smiley:

aaaah kan niet wachten

Zin in!

Mensen die interesse hebben in een poule? :slight_smile:

1 like

Ja, leuk! Ik wil wel weer meedoen. Via de app?

1 like

Ik wil ook graag meedoen!

1 like

Ja!

1 like

Ik za er een aanmaken! Stuur maar een DM met je naam als je meedoet :blush:

Jaa ik ga de app ook weer even downloaden!

1 like

Ja leuk om met een poule te spelen!

1 like

Kun je in meerdere poules spelen? Ik zit altijd in een poultje met mn moeder, maar vind het ook wel leuk om ‘hier’ in een poultje mee te spelen :smiley:

Kan zeker! :slight_smile:

1 like