Top! Hoe stuur je eigenlijk een dm? Gewoon op je forumnaam klikken en dan berichten?
Als dat lukt ja!
ik heb je als het goed is ook geDMād (hoe spel je dat?)
on topic: ben ook erg benieuwd naar RobĆØrt en hoe hij is als hij niet over gebak praat trouwens
Wie is de Mol is nog niet eens begonnen en ze zijn nu al aan āt speculeren bij Molktalk :ā)
(is nu op op NL3)
Ik doe ook graag mee in de poule. Al ben ik gezien voorgaande jaren echt bijzonder slecht in dit spel.
Iemand die gister de moltalk heeft gezien en er nog interessante dingen uitgehaald heeft?
En is het waard om het terug te kijken ook?
Love you all hoor maar ik heb telkens een vreugdemomentje āOmg een DM finally ik voel me populairā en dan is het een āHoi mag ik in de WIDM pouleā
Ik heb gekeken, het stelde niet zoveel voor. Het was een quiz met oud-kandidaten en de kandidaten van dit seizoen hadden een filmpje waarin ze zichzelf voorstelden. Ik heb niet echt hints oid ontdektā¦
Haha sorry! Toch bedankt dag je deze belangrijke taak op je neemt
Ik wil ook graag mee doen met de poule
Zoveel zin in weer! Vanavond Moltalk maar eens terug kijken om in de sfeer te komen.
Als er nog een poule is waar ik bij kan join ik graag
Ik mag recaps schrijven voor Veronica Superguide (1-2 in eerste instantie om te kijken of het gelezen wordt), superleuk! Lekker schrijven over een van mijn favoriete programmaās.
Wat leuk! Ben wel benieuwd dan naar je recap. Mag je die hier droppen of kan ik die via een andere weg vinden?
Die kan ik hier wel droppen! Het komt op hun website te staan: https://www.superguide.nl/ Hopelijk slaat het aan en kan ik ermee door na de eerste afleveringen, zou tof zijn. Goed opletten geblazen dus tijdens het kijken zaterdag. āā
Als iedereen die dit topic bezoek nou ook even jouw stukjes gaat lezen dan heb je denk ik al heel wat lezers en kun jij gewoon blijven schrijven. Leuk dat je dit mag doen!
Ik hoop juist wel dat er voorstelstukjes zijn. Vind ik persoonlijk altijd leuk om te zien en ook de nieuwe mensen te leren kennen. Zou het jammer vinden als daarvoor een ander programma bekeken moet worden, dan integreert moltalk wel heel erg met het normale programma.
Leuk! Ik zit nu ook in de Poule!
Yes, in Colombia!
Vond aflevering 1 van het vorige seizoen ook heeel tof, maar ben benieuwd of dit overtroffen kan wordenā¦ Ze kunnen natuurlijk nooit hetzelfde of iets in dezelfde trant doen, dat is te opvallend. Ben benieuwd zaterdag!
Oeeeh ineens is het al bijna!
Is die app leuk om mee te doen? Ik heb het nog nooit gedaan en kan ook niet altijd live meekijken denk ik nu het op zaterdagavond is. Das wel nodig voor die app zeker?
Ik kijk ook niet altijd live, dan gok ik maar wat en kijk ik later hoe dat heeft uitgepakt haha