Wie is de Mol? 2020

Denk het niet? Maar mensen kunnen nu dus wel makkelijk hun punten van hen afhalen… vind het beetje een jammer einde eigenlijk :sweat_smile: maar die spoilers over Nikkie dacht ik ook al aan

Maar da’s gek, want dan gaat niemand volgende week punten op een van die twee zetten.

Ja daarom, vind ik het jammer. Gaat m’n kans om in te lopen :stuck_out_tongue: Maar nu zijn je punten toch verdubbeld? Denk niet dat het er dan volgende week weer af gaat.

Ik heb alle punten sowieso! Ik zat op geen van beide, maar al mijn collega’s wel, wilde ook inlopen :sob::sob::sob:

1 like

Volgens mij was het wel duidelijk in beeld dat het Niels was die die balk wegsmeet in het gras

Ik denk dat ze allebei uiteindelijk wel blijven. Dat er een opdracht komt waarin de afvaller terug kan komen in het spel. Er is echt nooit een executie zonder de presentator waarbij iemand ook echt naar huis ging zonder dat deze later mag terug komen.

Wel kut met je punten want je zag een voorstukje dat er volgende week wel een echte executie is. Dus er kunnen er zomaar 2 uit zijn volgende week.

1 like

Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom dan weer niemand naar huis hoeft. Ik heb ook het idee dat ze beide de lift uit stappen n.a.v. de reactie van de anderen + er staan 9 drankjes op tafel i.p.v. 8.

1 like

Ik hoorde gisteren een theorie:

Schijnbaar hebben de eerste twee opdrachten in alle afleveringen een naam die los geschreven staat, maar eigenlijk aan elkaar moet. Bijv. “op treden”. Dit zou staan voor Rick Paul, hij heeft een dubbele naam, maar deze wordt zonder - geschreven. De naam van de laatste opdracht is dan wel een woord, dat zou voor zijn achternaam staan.

Heb btw niet gecheckt of het klopt want ik verdenk hem totaal niet. :sweat_smile:

2 likes
Samenvatting

Ik denk niet dat ze een paar dagen weg is als haar broertje is overleden en dan weer terugkomt, lijkt mij dat je dan gewoon in Nederland blijft. Zag op andere fora ook allemaal berichten dat ze het al had gehoord dat het slecht ging/ overleden was en dat ze daarom nu expres een rood scherm zou krijgen etc. Maar ik denk eerlijk gezegd dat ze nu gewoon een slechte test heeft gemaakt en dat dan daarna pas dat drama met der broertje was. Want kan mij echt niet voorstellen dat als je zulk soort nieuws hebt gehad nog even mee gaat doen aan een test etc.

Samenvatting

Ja ik denk dus alleen persoonlijk dat ze dat nieuws op dat moment nog niet weet, want ik denk oprecht niet dat je dan nog zin hebt om even een test te moeten maken maar gewoon gelijk het eerste vliegtuig naar huis wilt.

Net terug gekeken. Echt zoo flauw dat einde hahahaha.

Jaimy en Rick Paul doen steen papier schaar om te bepalen wie er begint met Jenga. Jaimy heeft steen en RP schaar waarop Jamie zegt RP jij mag beginnen… Ehh steen wint toch van schaar?

8 likes

Hmm oké dat zou het verklaren. Maar snap niet dat je de ander wil laten beginnen.

Maar als je begint, heb je misschien wel als eerste blokje een goed blokje. Moeilijk moeilijk :face_with_monocle:

En ik geloof dat de opnames in januari zijn en dacht dat Nikkie dr broertje in juni overleden is.

Meestal mei/juni

Maar ik kan me zoiets herinneren dat Nikkie ergens op social media zei dat ze januari naar Colombia gingen terwijl ze het eerste filmpje van wie is de mol liet zien. Ja lekker duidelijk uitgelegd maar ik weet het niet precies meer.

Ik snap je wel maar dit is nu wel onderdeel van het spel, hoe cru ook.
En ‘stop er maar mee zou ik zeggen’? Ik kijk nu pas terug en er waren 400 berichten bij te lezen. Dat ga ik niet doen voor ik er zelf iets over wil typen.

1 like

Tja agree to disagree dan denk ik. Vind dat we het, ondanks het beladen onderwerp, toch gewoon netjes houden. Hoe klote zo’n situatie ook is, het verandert misschien wel het spel en is daarom iets waar over gespeculeerd wordt. Dan kan je van alles wel zeggen: we horen het binnenkort wel.

Ik zeg ook niet dat jij dat zegt, ik zeg dat als we een onderwerp “elimineren” om over te speculeren, we dat dan wel van alles kunnen doen.
En tja dat gezoek naar precieze data is inderdaad niet echt tof maar dat gebeurt dus wel door dit soort programma’s. Niet netjes misschien maar ik begrijp het wel.
Maar zoals ik al zei, ik kijk het nu pas terug maar ga niet 400 berichten in het topic eerst terug lezen om te kijken of iemand al iets vergelijkbaars heeft getypt.
Nogmaals, het is ook geen leuk onderwerp maar helaas nu wel iets waardoor/waarover gespeculeerd gaat worden omdat het eventueel het spel verandert/kan/gaat veranderen.

De opnames waren tussen 16 mei en 9 juni.