Wie is de Mol? 2020

Door je bewoording lijkt het net alsof jij en anderen geen invloed hebben op wat ze posten :face_with_raised_eyebrow: Als je speculeren over dit onderwerp “helaas” (zeg je zelf) vindt kun je toch stoppen?

Ik vind het echt verdrietig dat het overlijden van een kind dat niets met dit programma te maken heeft onderdeel wordt van een stom spel. Zo belangrijk is Wie is de mol niet

2 likes

Omg ik heb er daarna toch inhoudelijks niks meer over gezegd?? Ik ga er alleen over door over het hoe en waarom? Ik heb geen data opgezocht, geen social media afgestruind naar overlijden data whatsoever.
En heb je mij horen zeggen dat we geen invloed hebben over wat we posten? Dat zijn jouw gedachtes erbij en ik heb er ook zo mijn gedachtes bij en die uit ik in dit topic.
Ben er wel klaar mee nu, ik verwoord mezelf gewoon netjes en totaal niet respectloos naar Nikkie of haar familie toe, ik leg alleen uit dat IK(!) vind dat het nu inderdaad ‘helaas’ erbij komt als een speculatie onderwerp, omdat dat gewoon gebeurd bij alles wat er gebeurd in WIDM. Hoe vervelend en klote en verschrikkelijk een situatie ook is.

1 like

Huh ik was Merel aan het googelen en ik herken haar echt bijna niet op sommige foto’s? Vooral op die eerste niet. Ik ben nu heel benieuwd of het aan mij ligt haha.

foto's

2 likes

Je leest mijn bericht verkeerd denk ik. In je posts zeg je dat speculeren nu eenmaal gebeurt, dat dit “erbij hoort”. Ik vraag me af of dat echt zo is, ik denk namelijk dat we allemaal de keuze kunnen maken om iets te posten of niet. Het gaat er niet om wat jij persoonlijk wel of niet hebt gezegd, je redenatie voor waarom het overlijden van een familielid wel bij de speculatie betrokken mag worden vind ik niet logisch en daar reageer ik op

OkĂŠ :slightly_smiling_face:

Ja, ze ziet er wel anders uit zo vol in de make-up en met los, gekruld haar, maar ik herken d’r nog steeds wel. Ze heeft vergeleken met deze foto’s nu ook iets dikkere wenkbrauwen denk ik? En dat verandert ook wel wat aan je gezicht natuurlijk. Vind haar trouwens echt heel knap!

4 likes

Ik ook, vind haar ook steeds leuker en grappiger worden

4 likes

Ik ben qua uiterlijk een soort slap aftreksel van Merel. Heb ook van die woeste wenkbrauwen die mega opvallend zijn als ik geen make-up draag maar een soort van wegvallen als ik een fullface draag. Er zijn ook vaak mensen die mij niet herkennen als ze me een x zonder make-up zien. Wil dat eigenlijk veel vaker doen maar helaas zie ik eruit als een jongen van 16 (ben 32) terwijl Merel nog steeds ziek knap is :expressionless:

@Krabsalade Keihard gelachen om je omschrijving van Chris’ huid.

Geen inhoudelijke bijdragen over het spel hier, heb alleen maar zitten appen en forummen tijdens het kijken gister dus heb helemaal niet goed opgelet :sweat_smile:

Ik vind Merel erg lijken op youtuber Anna, van ‘The Anna Edit’

2 likes

Ja, het zijn de wenkbrauwen denk ik. Hier herken je haar duidelijk.

Samenvatting

2 likes

Oe, interessant! Had hem nog niet als verdachte maar dit is wel gek ja.

Ik voel me heel dom maar ik snap het even niet

2 likes

Haha wat een irritant mannetje in dat filmpje, maar wel goed gevonden. Was mij niet opgevallen dat ‘eerste’. Die ‘nee’ van Evelien wel en vond dat ook aardig verdacht. Jamie heb ik tot nu nog niet al verdachte gezien trouwens en dit verandert dat ook niet meteen. Vind hem veel te fanatiek, al kan dat natuurlijk ook een tactiek zijn.

Eerste zou kunnen betekenen dat hij wist dat er meerdere jokers te verdienen waren, terwijl niemand dat zou moeten kunnen weten

1 like

Aawh ja zo natuurlijk. Thanks!

Maar wanneer zijn die biecht filmpjes dan opgenomen? Misschien wel na de opdracht? Is gewoon zo gemonteerd denk ik.

Deze snap ik even niet? Door beiden werd volgens mij niet in de biechtfilmpjes, maar gewoon ‘live’ gereageerd, of bedoel je wat anders?

In de video van YT’er Wouter is er uitgezocht wie er in de toren met het rode licht zat

Het was misschien

Nikkie. Doordat is uitgezocht welke toren het was en dat die een helikopterplatform heeft en dat in een shot te zien is dat zij daar letterlijk naast zit.

Maar nog steeds denk ik dat ze beide uit de lift komen.

Maar:

Speculatie

Misschien had Robert de test wel het slechtst gemaakt maar stapt Nikkie op en moesten ze daar iets op verzinnen. Een andere reden kan ik niet bedenken waarom er weer iemand niet naar huis hoeft.

Samenvatting

Maar hoezo weer iemand niet naar huis? Ja in de aflevering van gister niet maar de excecutie is nog niet klaar. Er is toch een rood licht geweest, tenzij er volgende week iets komt waardoor ze alletwee kunnen blijven. Lijkt mij dat er gewoon iemand aan het begin en het einde van volgende aflevering er uit gaat, is wel vaker gebeurd.

Oh dacht biecht filmpjes. Sorry!