Ik ga alles op merel
Ik ga op Sinan, Rick-Paul en Evelien.
Veel mensen op Merel zeg! Wat zijn precies de hints naar haar? Zij heeft wel het meeste geld in de pot gebracht.
Hoe werkt die app eigenlijk qua punten op het einde? Krijg je nog extra punten als je vaker de mol hebt gekozen, bijvoorbeeld? Ik weet nog wel van een paar jaar geleden dat ik soms ook stemde op mensen van wie ik dacht dat ze er nog niet uit zouden gaan, om zo m’n punten te houden. 
Volgens mij krijg je inderdaad op het einde een verdubbeling voor de keren dat je op de mol hebt gestemd!
Het lijkt mij juist best interessant om dit een keer te zien gebeuren, maar kan me voorstellen dat het voor de programmamakers best pittig is. Ben benieuwd of ze dan vooraf al een ‘reservemol’ hebben gekozen, zodat er snel geswitcht kan worden
Fuck nu twijfel ik, weet eigenlijk niet goed waarom Merel. Vertrouw haar niet op een of andere manier.
Kan natuurlijk ook zijn dat de Mol weet dat het geld in een later stadium er makkelijk uitgespeeld kan worden! Bijv. door het kopen van vrijstellingen etc.
Niels meer toch?
De enige keer dat Merel solo geld in het laatje heeft gebracht is met de laseropdracht, maar ik vond het daar verdacht dat:
- het vlak voor die ‘kamertjesopdracht’ was waarin toch weer veel geld werd verloren (en dat weet de Mol);
- ze per se zo vroeg wilde (ze kan geld weggehaald hebben bij andere kandidaten);
- ze 250 euro bij zich had in plaats van 350 (in totaal kon je 3500 euro over 10 kandidaten winnen en foto’s van een ander forum leken erop te wijzen dat ze niet alles heeft meegenomen).
Al vind ik het inderdaad tegen haar spreken als Mol dat ze überhaupt geld in het laatje heeft gebracht.
Je ziet wel vaker dat de Mol in het begin geld binnenhaalt om vertrouwen te kweken bij de rest en omdat de Mol weet wat nog gaat komen. Dus misschien dat ze daarom iets heeft binnengehaald, maar ik heb eerlijk gezegd nog geen idee wie het is.
Ik bedenk Merel niet per se, maar ik stem in het begin meestal op iemand waarvan ik verwacht dat ze er niet uit gaat.
Ja, klopt, ze is ook mijn Mol haha. Maar ze kon ook na één ronde doorlopen met minder geld.
Misschien dat ze dat te verdacht vond gezien ze wel veel tijd opmaakte (geloof ik) en ze daarom wel 2x geld heeft gepakt? Als ze echt geld bij anderen weg heeft gehaald, moet ze op een gegeven moment wel een update geven, anders is het raar dat ze niet gewoon naar de uitgang is gegaan. Wel grappig dat ze in dat geval meer vertrouwen had in de capaciteiten van de kandidaten dan ze verdienden, want ze waren allemaal echt heel slecht in het spel.
Ik verdenk Evelien het minst omdat het er veel te dik bovenop ligt. Ik zou haar echt een slechte mol vinden als zij de mol blijkt te zijn.
- ze bleef zitten bij de kamertjes opdracht
- ze zit altijd op sleutelposities
- ze wilde robert ervan weerhouden iets met die stang te doen terwijl hij de oplossing had
- degenen die afvielen (evi en waarschijnlijk Nikki), zaten vol op Eveline, dus dat zou betekenen dat ze fout zitten
- ze gedraagt zich over het algemeen gewoon wat verdacht
Dat is even wat er nu in me opkomt, vind dat zij te overdreven molt om de mol te kunnen zijn.
Bijna alle kandidaten noemen haar als verdachte.
Ik probeer dit jaar juist niet te kijken naar wie er super verdacht uit de aflevering komt maar naar wie dat juist niet doet. Ik vond Jan vorig jaar totaaal niet verdacht (pas toen hij sommige dingen ging toelichten) maar Ruben werd wel heel verdacht neergezet.
Ik heb inderdaad het idee dat ze de laatste jaren (denk na Klaas als mol) pas op de helft van het seizoen wat meer hinten richting de echte mol laten gaan.
Ja, ik twijfel nu wel over Sinan want hij probeerde wel iemand te overtuigen om bij de kamertjesopdracht op te stappen. Een mol heeft natuurlijk liever dat iedereen blijft zitten en er zo dus geld uit de pot gaat.
Ik zit op Merel juist omdat ze niet verdacht is. Je ziet als kijker van het programma nooit overduidelijke hints, want dan zou je echt een domme mol zijn. Dus mijn theorie is dat ik iemand verdenk die niet verdacht is haha.
Eigenlijk best oneerlijk. Als kijker heb je bijna geen kans
Vanavond weer live kijken, heb de laatste 2 afleveringen terug moeten kijken. Toch minder leuk.