Maar dit kan toch niet? Want als Robert een rood scherm krijgt en toch door mag weet iedereen toch dat hij de mol niet is? Tenzij hij als mol de test expres verkeerd heeft ingevuld, maar dat lijkt me wel heel ver gezocht.
Ohja, true!!
Merel en Evelien vind ik irritant
En Nikkie’s stem vind ik irritant, de hele tijd een beetje half overslaand ofzo?
Love Robert hij moet erin blijven
Dit was mijn bijdrage
Ben zelf in Colombia nu dus vind het extra leuk om te kijken
Ik denk sowieso niet dat Robert rood heeft en dan alsnog mag blijven, want dan heeft hij meer kennis dan de rest (degene op wie hij de test heeft ingevuld, zou dan hoogstwaarschijnlijk niet de mol zijn).
Ik heb echt nu pas door dat ze allemaal op een ander gebouw zitten. Dacht dat ze allemaal op hetzelfde gebouw zaten en dat het na elkaar gefilmd was ofzo… als ik dit al niet door heb, hoe ga ik dan ooit de mol ontdekken.
Ik weet wel dat men ooit iemand heeft terug gekocht en die won. Was met Inge iepenburg en Paul rabbering
Ik heb de laatste 2 afleveringen teruggekeken, wat een irritant einde nu!
En die sextape-titels waren nice 
Misschien mag de winnaar bepalen wie er mag beginnen 
Ja klopt, Paul Rabberink en daarvoor Richard Groenendijk. Maar dat is eigenlijk best oneerlijk tegenover de rest als ik er zo over nadenk.
Volgens mij is er nog nooit een mol geweest die een rood scherm kreeg. Ik zou het ook stom vinden als ze dat wel zouden doen.
Terug kopen van gewone kandidaten is wel vaker gebeurd dacht ik. Dit is ook niet oneerlijk voor andere kandidaten, want ze kiezen er zelf voor. Als ze geld uit de pot over hebben, voor iemand die ook nog extra informatie heeft door zijn rode scherm, is dat dom van hunzelf.
Ik denk dat er geen rare twist aan zit en één iemand gewoon een rood scherm krijgt en naar huis gaat. Hoop voor Nikkie dat zij het is, zodat ze op een normale manier het spel kan verlaten.
En
Robert. Ik wil een keer met hem taartjes eten.
Eigenlijk vind ik het meest leuke aan WIDM dat ik elk jaar de eerste aflevering denk: nou wie hebben ze nou weer geselecteerd als kandidaat, ik vind de groep stom en ken bijna niemand. En dan aflevering twee heb je al een publiekslieveling, nu Robèrt, ik kan me Ashouad (sorry voor mogelijk verkeerde spelling, ben te lui om te googelen) nog herinneren en zo heb ik er elk seizoen wel een waarvan ik eerst dacht ‘wat een dooie boel’ en die ik daarna heel leuk vind als persoon.
Ik denk dat Nikkie eruit gaat en hoe lullig het ook voor haar is, ik vind haar geen hele leuke kandidaat. Ze praat zo overdreven en is erg bezig met hoe ze in beeld is heb ik het idee. Het leukste van de afgelopen aflevering wat ze heeft gezegd was: krijg de pokkepleures en dat ze lekker 20 min aan een staaf heeft staan trekken.
Tot zover mijn spreekbeurt.
Nikkie is misschien een ontzettend lief persoon, oid, en van baar broertje is natuurlijk heel erg, maar ik trek het niet om naar haar te kijken.
Denk ook voor haar het mooist als ze er gewoon uit ligt omdat ze test slecht heeft gemaakt, en pas daarna haar broertje overleed.
Dan kan ze ergens ook nog “blij” zijn dat ze er uit lag… (blij nee natuurlijk niet maar weet even niet het anders te omschrijven)
Je hoeft haar niet leuk te vinden omdat haar broertje is overleden?
Ik vraag me af wat ze zouden doen als er in de directe omgeving van de mol een sterfgeval is? Zou hij/zij een contract hebben moeten ondertekenen dat hij hoe dan ook in het spel moet blijven? En wat gebeurt er als de mol bij een spel zodanig geblesseerd raakt dat hij niet verder kan gaan met het spel en naar huis moet? Kiezen ze dan (stiekem) een nieuwe mol? Stoppen ze het seizoen?
Oké interessant! Maar wordt dat dan ook bekend gemaakt denk je? Want dan wijzen alle hints uit vorige afleveringen natuurlijk niet meer naar de ‘nieuwe’ mol.
Dat bedoel ik ook niet.
Heb net pas de aflevering gekeken maar ik vond het vreemd dat Jamie voordat Jenga begon riep ‘Niels krijgt de eerste joker’. Alsof hij al wist dat er meer zouden volgen?
Op wie heb jij punten ingezet? (Wees er vroeg bij, het kan maar tot half 9 en dan is de app wss weer te druk)
- Sarah
- Sinan
- Nikkie
- Robert
- Jamie
- Niels
- Evelien
- Merel
- Rick-Paul
0 stemmers
Ik had vorige week op Robert ingezet maar dat durfte ik deze week niet aan na dat einde haha
Ik zet gewoon op Robert in voor vanavond. Jammer dan als ik hierdoor straks nog heel weinig punten heb, maar ik denk echt dat hij de mol is. Durf alleen nog niet all in te gaan.