Wie is de Mol? 2020

Maar dit is nooit getoond toch? Het wordt nu pas gezegd?

Ik vind het wel zielig maar ben nu wel benieuwd of die ene joker echt invloed had gehad

9 likes

Nielson had er wel eentje opengemaakt, dus ik neem aan dat het die van hem was

Ik vind het eigenlijk wel echt top van Nielson

4 likes

Tsja sneu maar dit soort dingen maken het spel wel leuk vind ik

15 likes

Maar je kunt toch duidelijk zien dat zo’n joker open is gemaakt? Breekt helemaal. Is dat haar dan niet opgevallen?

3 likes

ik voorspel al een paar aanbiedingen van karwei enz die hierop gaan inspelen met houtlijm oid

3 likes

Hm ja klopt. Maar bv. Sinan had hem ook voor de groep al opengemaakt. Dit mysterie kan ik niet aan hahah.

Hey wat leuk om jou hier weer te zien!

1 like

Snap echt niet dat de organisatie dat stelen oké vindt. Dan zitten mensen ook in je spullen mega kut.

2 likes

Vind ik niet eigenlijk. Vind widm juist een spel om gewoon “eerlijk” te spelen en vind dit best wel naai als je zo probeert te winnen. Voor dit soort drama kijk ik wel naar expeditie

2 likes

haha dankje, ik lurkte vorige week al een beetje tijdens widm, maar na dit moest ik wel even inloggen

1 like

Ja vind ik ook. Dat sneaky gebeuren vind ik echt niet cool

Maar het gebeurt toch bijna elk seizoen wel dat iemand iets probeert te stelen of daadwerkelijk steelt.

1 like

Stelen vind ik al flauw om te doen, maar dat is nog wel oké. Omwisselen met eentje die niet geldig is, is wel over het randje imo…

2 likes

Misschien dat ie dichtgelijmd is ofzo? Dat lijkt me aannemelijker dan dat iemand haar joker kan inwisselen nadat ze de test maakt. Dan zou je bijv. ook iemands ingezette vrijstelling kunnen stelen.

Ik vind het juist wel kunnen in dit programma haha, iedereen liegt ook van alles bij elkaar als ze kunnen.

5 likes

Kijken jullie ook altijd moltalk erna eigenlijk?

2 likes

Niels is sowieso niet de mol maar zou het stom vinden als hij gaat winnen

Nee. Kan de presentatoren niet aan

16 likes