Wie is de Mol? 2020

Zou best een goede winnaar kunnen zijn. Hij is vet fanatiek

Maar wie is de mol is toch juist een spel wat niet eerlijk gespeeld hoeft te worden? Daar hoort dat hele sneaky gebeuren juist bij vind ik

10 likes

66 likes

dat ze erna willen overleggen wie het gedaan heeft vind ik zo naĂŻef, alsof iemand daaraan toe gaat geven :roll_eyes:

4 likes

Yes punten verdubbeld!

1 like

Ik vind stelen nog wel prima ik hou ook wel van sensatie ja maar zoals bij elk spel: je kunt ook te ver gaan en dat vind ik nu dus het geval

1 like

Ja een hele irritante fanatiekeling, gun hem niet

1 like

Wat nu trouwens ook kan, in de joker van Evelyn zat een vrijstelling en iemand anders heeft die nu (kans lijkt me klein maar goed)

4 likes

Vind Moltalk zo irritant dat ze al die domme tweets gaan zitten uitpluizen. Slaat helemaal nergens op dit

2 likes

Maar waarom helpt Rick Paul Nielson aan een nieuwe joker (eventuele vrijstelling)? Wat ‘wint’ hij ermee?

Behalve dat er paniek ontstaat

2 likes

Misschien een belofte voor informatie? Of dat Niels volgende jokers deelt ofzo.

1 like

Maar als Niels de joker heeft gestolen dan is de kans vast erg klein dat hij de mol is of niet? Hier heeft toch alleen een kandidaat baat bij?

1 like

Jaaaa ik kijk altijd Moltalk, lekker hysterisch met Chris! Ik had een rood scherm toen ik de app opende maar mijn mollen zitten er gewoon nog in?!?

Lekker stoken.

Ik vind deze actie wel grappig, maar superzuur natuurlijk. Denk ook niet dat Niels hier vooraf uberhaupt over had nagedacht. Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat Evelien met 2 fouten verschil eruit is gegaan en die joker helemaal niks had uitgemaakt. Door deze actie schrap ik Niels wel van mn lijstje, geloof echt niet dat de mol dit zou doen.

2 likes

Ja of juist heel slim zodat hij zichzelf niet verdacht maakt :thinking:

3 likes

Ik vind dit ook wel weer zoiets dat als “meest geniale mollenactie ooit omg” wordt gepresenteerd in de finale

1 like

Shit ik zie dat het in de app niet goed is gegaan en mijn punten niet geteld zijn :sob:.

Ik lees net dit, geschreven door Nikkie. Klopte ons vermoeden toch deels

Ik zal nooit zeggen dat ik destijds 100% duidelijkheid in m’n hoofd had over wie ons nou zat te belazeren, maar dat ik op de goede weg zat wist ik wel. Toch besloot ik op gevoel te gaan en onbewust even een paar vragen meer in te vullen op kandidaten waarvan ik eigenlijk wel wist; zij kunnen het bijna zĂ©ker niet zijn.
Die avond tik ik mijn naam in, neem een laatste diepe adem, en de hemel kleurt rood. De kleur van Mikai, de kleur van mijn kleine broertje. Het was goed zo.

13 likes

Al mijn punten ingezet op Robert. Alles of niets haha :joy:
@Candace Op wie heb jij ingezet?

Mooi geschreven, het is natuurlijk vet stom om uit het spel te gaan maar het zal toch ook een opluchting zijn geweest om naar haar familie terug te keren. Hoop dat ze nog goed afscheid heeft kunnen nemen, wat een verdrietige rotsituatie zeg.

Moest wel lachen om haar droge afsluiting haha " P.S. Ja, ik stond echt élke dag anderhalf uur eerder op dan de rest voor al die Gamma blikken foundation" :joy:

10 likes