Ik heb vorig jaar pas voor het eerst gekeken
Zou het wel graag terug willen kijken maar ik weet van heel veel mensen wel dat ze ooit mol geweest zijndus dan is er eigenlijk niet zoveel meer aan
Vorig jaar vond ik ook echt heel leuk trouwens. Ook minicrush op Jan én op Ruben dus dat maakte het nog beter hahaha
Op wie hebben jullie je punten? Ik Sinan en Merel maar twijfel toch, lijkt alsof Sinan nu te obvious naar voren wordt gebracht!
Ik heb nu alles op Sinan, maar twijfel om toch wat op Jamie te zetten.
De croccodile dundee en de communicatie opdracht hilarisch. Hier in huis roepen we nog steeds: ‘jaahaa en doof ook’
Ik heb weer alles op Merel.
Ik vond de eerste seizoenen met Angela Groothuizen het leukste, die 4 seizoenen zonder BNers. Sinds de steeds minder bekende bekende Nederlanders vind ik het maar matig. Dieptepunt dat seizoen in IJsland, dat was echt verschrikkelijk. Ik vond de seizoenen in Sri Lanka en de Filipijnen ook helemaal niks. Beste recente seizoen vind ik Argentinie en Jordanië, dat zijn de enige BNer seizoenen die ik wel oké vond.
Jaa die ene dat George de mol was een deed alsof hij hoogtevrees had. En die in Schotland vond ik ook heel leuk!
Merel en Robert. Ik verdenk ze beide eigenlijk niet maar hoop gewoon dat ze er niet uitgaan haha
Ik zit nu nog op 2 mensen, ben zo bang om veel punten te verliezen!
There we go!
Wie is de mol nou?
Ik hoop dat er eindelijk een man naar huis gaat vandaag
Oooh wat mooi dat dorp tussen die bergen
Oh Sarah had ook meegeholpen met 't plan. Nog een reden om haar naar huis te willen.
Jippie het begint! Ik ga goed opletten. Tot straks en hopelijk heb ik straks al mijn punten nog haha.
Lieve robert waar haalt die man lijm vandaan dan
Ik wil ook een Robert in m’n leven.
Zou hem overal mee naar toe nemen