Wie is de Mol? 2020

Ja! Vanaf dat moment vond ik het seizoen meteen een stuk minder leuk, omdat het zo obvious was.

Ohja! Het was Klaas inderdaad

Was toch ook de eerste aflevering met Kees Tol als mol, dat begon toen in een kerk en de priester begon te prediken en met die beginletters kwam er uiteindelijk the mole is case uit oid!

Deze dus!

1 like

Ik vond dit echt een leuk seizoen!!

1 like

Ik volg wie is de mol dit seizoen pas echt. Maar heb echt geen idee wie de mol is
 :no_mouth:

Als ik jullie theoriën zo lees dan klinkt Sinan inderdaad aannemelijk. Ben erg benieuwd naar alle mollenstreken. Waarschijnlijk denk ik dan bij alles: oooo jaa!:rofl:

1 like

Hebben meer mensen een beetje een meh-gevoel bij dit seizoen? Ik heb alle seizoenen met BN’ers gezien en dit is het eerste jaar dat ik er niet zo in zit als normaal
 Ik mis Art een beetje en vond vorige groepen altijd leuker. Deze groep heeft te veel knorrige/zeurderige momenten (voordal door Sinan, Niels en Sarah) en ik mis iemand die echt humoristisch en ‘guitig’ is.

9 likes

Ik mis Art ook. En ik vind tot nu toe de meeste opdrachten ook een beetje mwoah.

Zoals de laser opdracht, waar de kandidaten al enthousiast werden van het idee. De opdracht waar de kandidaten elk seizoen naar uitkijken. Die vond ik dit jaar ook heel saai. Over een balkje lopen en geld pakken.

3 likes

Ja precies, waar zijn de gemaskerde mannen met lasers/op paarden/in auto’s/op scooters of weet ik veel die kandidaten moeten achtervolgen en aantikken? Het lijkt allemaal wat minimalistischer.

Wat ik trouwens wel echt tof vind zijn die ‘twists’ bij de spellen waarbij de kandidaten nog invloed hebben op hoeveel geld ze kunnen gaan verdienen. Dus bijv: halen jullie het binnen 30, of 45 minuten? Doen jullie het met/zonder molboekje?

Maar dat je dan óók nog jokers hebt die je open kan breken is dan weer net iets te veel nieuwe shit haha

1 like

De aller aller vetste laser opdracht was toen met Emmanuelle twee jaar geleden, over die lege kermis. En dat zij helemaal gek ging en riep: ‘ik dood? NEE JIJ DOOD’

Edit: geen idee hoe ik een filmpje invoeg, maar op 1:57. https://m.youtube.com/watch?v=Ka8-5dW1ITs

20 likes

Ja hahaha prachtig was die

Wat is jullie lievelings seizoen tot nu toe?

Voor mij echt 100% het seizoen van 2016. Deze kandidaten waren echt zo leuk bij elkaar hahaha. Wel heel jammer dat het zo snel duidelijk was dat Klaas de mol was

9 likes

Dat was inderdaad een leuke groep, maar die hint over Klaas verpestte het wel een beetje. Ik vond het seizoen met Kees Tol heel leuk en die met Yvon Jaspers en Marc-Marie Huijbregts (vooral die twee samen).

4 likes

2008 met Dennis Weening als mol en 2009 vond ik ook heel leuk.

Sorry ik jat je vraag even voor een poll haha
Wat vond jij het leukste seizoen?

• 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018

0 stemmers

1 like

Wat vond jij het minst leuke seizoen

• 1999
  • 2000
  • 2001
  • 2002
  • 2003
  • 2004
  • 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018

0 stemmers

Omg ik heb hier dit bij nodig;

5 likes

Jaaa dit was zo goed

3 likes

Yvon en Marc-Marie zijn ook nog steeds mijn favo’s! Andere seizoenen kan ik me echt niet mee herinneren.

2 likes

2006 vond ik ook niet zo leuk qua groep, maar wel heftig vanwege Fréderique

Ja dat wel inderdaad, maar ik vond hoe die groep met elkaar omging zo irritant.